Monday, 2 January 2012

Wibo, Extreme nails 78

Hi
I'm always belated, but I wanted to wish you a happy New Year!
And for today, I've got an amazing nail polish which I received from my nail polish friend and I was so, so, sooo happy.  Wibo Extreme Nails, 78.  Wibo is an inexpensive brand and they often have new nail polishes, but it always seems pretty random. I waited too long to get this shade and then it was simply gone. I forgot about 78 a long time ago (no use crying over spilt milk, right) but bang, I have it. :D I received as a gift with other polishes which we ordered together, but I went crazy over this one...because it's so amazing. One of the most unique polishes I've ever seen. It's kind of smoky, dirty turquoise/greenish teal with fine, green shimmer (it doesn't look green in the photos, I know). And jelly finish! 100% love.

                                                                    * * *
Jak zwykle jestem trochę spóźniona, ale chciałabym wszystkim życzyć wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. :)
A na dziś mam po prostu świetny lakier, który dostałam od lakierowej koleżanki i jestem bardzo, bardzo szczęśliwa, Wibo, Extreme Nails, 78. Jak wiemy Wibo to niedroga marka, która często wypuszcza nowe lakiery i często jest to trochę chaotyczne i przypadkowe (przynajmniej w moich Rossmannach). Nie wiem dlaczego tak długo zwlekałam z zakupem tego koloru, aż w końcu już go nie było. Szybko przestałam o tym myśleć, bo przecież nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem...a tu bum, mam go! :D Dostałam go w prezencie razem z naszym wielkim zamówieniem Color Club etc, ale oszalałam najbardziej na punkcie tego lakieru. To jeden z najbardziej unikalnych kolorów, jakie mam. Brudny, przydymiony turkus, morski wpadający w zieleń z drobnym zielonym shimmerem (na zdjęciach nie wygląda na zielony, wiem). I wykończenie jelly. 100% miłość. ;)







BTW, check my another blog with artworks, bags etc. I changed its addres from taxi-shoes to loonylooks. Click click www.loonylooks.blogspot.com 
If you ever followed or linked me, you may want to change it. New subscribers are welcome too, of course. ;) Thanks!

                                                                    * * *
A tak przy okazji, możecie zobaczyć mój inny blog z rysunkami, torbami itd...zmieniłam jego adres z taxi-shoes na loonylooks. Klik Klik www.loonylooks.blogspot.com
Jeśli go subskrybowałyście albo linkowałyście to możecie sobie pozmieniać. Nowi obserwatorzy również są mile widziani :) Dzięki.



10 comments:

  1. Świetny kolor, te drobinki są super!

    ReplyDelete
  2. Well, jakoś nie bardzo mi się podoba :/
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  3. Ojejku, lecę jutro do Rossmana!

    ReplyDelete
  4. muszę zrobić rozeznanie w kolorach Wibo, ten bardzo przypadł mi do gustu :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...