Tuesday, 17 January 2012

Wibo 391, Express Growth

Wibo 391, Express Growth for today, one of their latest colours. I'm not much into yellow in general, but this one is great and I think it's one of my favourite yellows (apart from all pastel shades, which I adore. :P). I really like it, because it's not pastel but not crazy bright either, just something in the middle. It has also some green tone in it, but it's not that visible on nails (I feared it'd be too green, like Aciiid, ModelsOwn...I was on the hunt for such a yellow for ages!) Application is alright, I don't recall and problems with it. 3 coats in the photo (just in case), but it's quite opaque.  I decided that I need more interesting yellows in my collection, but I got a feeling that many brands neglect it. I really love all new Wibo shades, they've got very unique shades and they improved their quality (I think), and it's soooo cheap, like $1,5 (it's definitely a hoarding-friendly price :P)

                                                                      *   *  *
Wibo 391, Express Growth, jeden z nowszych kolorów. Ogólnie nie przepadam za żółtym, ale ten jest dość fajny i będzie jednym z moich żółtych ulubienców (poza wszystkimi pastelowymi żółtymi, które ubóstwiam :P ). Bardzo mi się podoba, bo nie jest pastelowy ale też nie jest jakimś szalonym, jaskrawym żółtym, po prostu to coś pomiędzy. Ma w sobie też lekko zielony tony, ale na szczęście na paznokciach tego nie widać (bałam się, że będzie zbyt zielony, np jak Aciiid, ModelsOwn...polowałam na podobny żółty całe wieki!). Nie przypominam sobie żadnych problemów z aplikacją, na wszelki wypadek dałam 3 warstwy, ale ogólnie kryje nieźle. Przez niego mam ochotę na więcej nietypowych żółtych odcieni w kolekcji, ale mam wrażenie, że większość firm zaniedbuje ten kolor. Coraz bardziej podobają mi się lakiery z tej serii Wibo. Wydaje mi się, że ulepszyli formułę, mają nietypowe kolory, no i cena bardzo sprzyja zbieractwu. :P



Here's a quick photo to show you how it looks next to a 'basic', bright yellow. Note about it here.
Szybkie zdjęcie dla porównania, jak wygląda z 'podstawowym', jaskrawym żółtym. Notka o nim tu.


9 comments:

  1. Sama kolekcjonuje pastelowe żółcie, ale żadnej nigdy nie nosze dłużej jak jeden dzień. Zupełnie nie widzą mi się te lakiery na paznokciach :/

    ReplyDelete
  2. muszę na niego zapolować, bardzo ładny :))

    ReplyDelete
  3. Ładny :] I pasuje Ci do cery ;>

    ReplyDelete
  4. Fajny, ale coś czuję przy mojej cerze nie wyglądałby ciekawie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. na mnie większość lakierów brzydko wygląda, a ten wyjątkowo fajnie...na zdjęciach tego za bardzo nie widać. Za 5zl może warto spróbować. ;d

      Delete
  5. Przepiękny kolor, taki ciepły :)

    ReplyDelete
  6. Mam podobny odcień z Safari, też bardzo go lubię :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...