Friday, 6 January 2012

Simple Beauty 304

Hi,
Simple Beauty 304 - just another Polish nail polish brand, we have so many, we're blessed! It's another inexpensive brand with quite interesting nail varnishes (I love their glitters especially!). I like the bottle in this series, it looks so retro and cute. Some shades even had  a matching cap, just like Essence's Colour&Go series. I really like this nail polish itself, even though it doesn't look opaque in the photos, in real life it looked just fine with 2 coats. It's nice and shiny. I like the colour, too...I couldn't find anything similar for ages. I think it might be similar to Four Leaf Clover from China Glaze, but I don't have it, so I can't really tell. And it's really opaque!

                                                                        *  *  *
Simple Beauty 304 - kolejny polski lakier, jesteśmy szczęściarami z taką ilością firm. Śmieszne są te lakiery. Spodobały mi się butelki, są urocze i retro, a niektóre kolory miały nawet dopasowane do lakieru nakrętki - coś jak seria Essence, Colour&Go. Lakier sam w sobie też mi się podoba. Na zdjęciach wygląda jakby nie był kryjący, ale na żywo wyglądał w porządku po dwóch warstwach. Jest fajny i ładnie się błyszczy. Kolor też wpadł mi w oko, nie mogłam takiego znaleźć od wieków. Wydaje mi się, że może być podobny do Four Leaf Clover z China Glaze, ale nie mam go, więc tak naprawdę nie mogę stwierdzić, heh. I naprawdę ładnie kryje!







5 comments:

  1. Fajny kolor, takiego jeszcze nie mam ;)

    ReplyDelete
  2. Very pretty!! Haven't seen this brand before.

    ReplyDelete
  3. no, podobny do four leaf imho :)

    ReplyDelete
  4. Ciekawy, ale ja na pewno bym go nie kupiła

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...