Monday, 9 January 2012

My first splatter mani!

Hiya,
I made my first splatter mani yesterday. It was a bit tough at the beginning and I wanted to stop (nail polish from a straw kept on flying everywhere but my nails). Now I love it though! And I feel like experimenting with various colours. It's much fun, really. And it looks fun, too. I hope I'll post more of these soon. I'm really happy I did it, it was a refreshing experience... I haven't worn any nail polish since New Years Eve! Weird! I used Models Own polishes: Purple Rain, Beth's blue and Aciiid.

                                                                           * * *
Wczoraj zrobiłam sobie splatter/rozbryzgowy (?) manicure. Na początku trochę mi nie szło (lakier ze słomki lądował wszędzie tylko nie na paznokciach) i chciałam sobie dać spokój, ale teraz jestem zachwycona i chcę poeskperymentować z innymi kolorami. Niezła zabawa i wygląda też fajnie...mam nadzieję, że niedługo zrobię inne kombinacje . Cieszę się, że zrobiłam go wczoraj, trochę od niechcenia, znowu się zakochałam w lakierach...nie malowałam paznokci od Sylwestra! Dziwactwo. Użyłam lakierów Models Own : Purple Rain, Beth's Blue i Aciiid.


My right hand debut on the blog!


23 comments:

  1. łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

    ReplyDelete
  2. Wyszło ciekawie i oryginalnie, świetnie dobrałaś kolory :)

    ReplyDelete
  3. o jaa, świetne! muszę spróbować :D

    ReplyDelete
  4. Dziwne. Mani na lewej ręce podoba mi się bardzo a na prawej juz zdecywowanie mniej :/

    ReplyDelete
  5. I still haven't tried this properly! Love the colours you used :]

    ReplyDelete
  6. bombowo! musze spróbować!:D

    ReplyDelete
  7. This looks fun!! I have yet to try this, but I really like the way they come out.

    ReplyDelete
  8. ciekawy efekt, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  9. Świetny efekt, muszę w końcu spróbować! Na razie kupiłam słomki, parę tygodni temu :D

    ReplyDelete
  10. też się tego boję, że pobrudzę wszystko wokół i nawet nie wceluję w paznokcie :D... dlatego na razie nie próbuję :D
    u Ciebie fajnie wyszło, podobają mi się kolory :)

    ReplyDelete
  11. na czym polega ta metoda? haha wiem że może to dziwne ale kojarzy mi się to ze słomkami do drinków ? OMG

    ReplyDelete
  12. No właśnie tak to się robi, trochę lakieru na słomkę i dmuchamy (z czystej strony oczywiście) ;)

    ReplyDelete
  13. Ale żółty dowaliłaś :D Fajnie :) Też polubiłam tą metodę ;>

    ReplyDelete
  14. świetnie to wygląda, podoba mi się połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  15. Fun! I have this technique on my list to try one day.

    ReplyDelete
  16. I love the colors you used! Very pretty :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...