Thursday, 19 January 2012

I think in Pink, OPI

Hi
I decided to write about I Think in Pink, OPI for two reasons. Firstly because I'd like to get Pink Friday varnish sooo badly and this is similar in a way (well, not that much, but you know what I mean). And secondly, I tried new lightening when I was swatching this nail polish, it was definitely more pro. But taking photos was a nightmare, I couldn't get the colour right and it was so different...but now I think it's not that bad..maybe I'll try it again. What do you think?
As for the colour, it's a very pretty, soft pink. It is a bit French-y (quite sheer), but with 3 coats it looks lovely. Glossy, soft and sweet. It's opaque in 3 coats, but in the photos it always looks more sheer...it drives me mad! I don't know what's wrong with my nails. Maybe the colour isn't very unique, but very pretty and subtle.


                                                                                *  *  *

I think in Pink, OPI. Chciałam napisać dzisiaj o tym lakierze z dwóch powodów. Po pierwsze, bardzo, bardzo chcę kupić Pink Friday i są w pewnym sensie dość podobne (no, w sumie nie do końca, ale wiecie o co chodzi). A po drugie, kiedy robiłam te zdjęcia miałam okazję przetestować nowe oświetlenie, na pewno dużo bardziej profesjonalne. W każdym razie, robienie zdjęć w tych warunkach to był lekki koszmar. Nic nie było tak, jak trzeba, nie mogłam uchwycić kolorów i ogólnie było "inaczej". Teraz jednak jak patrzę na  te zdjęcia, to dochodzę do wniosku, że nie jest aż tak źle...może jednak powinnam znowu spróbować? Co sądzicie?
Jeśli chodzi o sam lakier, to jest trochę Frenchowy (lekko kryjący), ale przy 3 warstwach wygląda normalnie i ładnie. Błyszczący, subtelny i uroczy. Dobrze kryje, ale na zdjęciach na moich paznokciach wszystko jest bardziej przezroczyste...nie wiem co jest nie tak ze mną. Już mnie to wkurza! Kolor pewnie nie jest szczególnie oryginalny, ale bardzo delikatny i ładny.


It wasn't so sheer, aghhhh!


8 comments:

  1. Pretty, but Pink Friday is prettier ;)

    ReplyDelete
  2. A może spróbuj używać lakieru podkładowego w mlecznym kolorze. Np odżywki Neil Tek II robi fajna białawą baze pod lakier.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jest to jakiś pomysł, jednak mleczny lakier raczej zmienia kolor właściwy...poza tym na żywo tego nie widać, tylko na zdjęciach.

      Delete
  3. Nie poznałam Twoich paznokci na miniaturce, urosły i w takiej wersji również mi się podobają :)
    Co to za oświetlenie? Namiot bezcieniowy? Daje ładny efekt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, takie dwie lampy, które niby udają światło dzienne, ale bez namiotu ;) A co do paznokcie...w sumie dawno robiłam te zdjęcia, inne swatche na tej 'długości' też. Zauważyłam, że bardzo zmieniają mi się paznokcie w zależności od koloru o.O

      Delete
  4. bardzo ładny. chyba ostatnio moja dusza pragnie rózów ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...