Saturday, 21 January 2012

Hunter Green, IsaDora

Hunter Green, IsaDora...yet another lovely polish I got from Sabb. I love such vampy shades, they're always useful when you have a bad day, nothing to wear etc...well, they're great everyday, I guess. Anyway... It's a very dark green, which looks almost black on nails. I really love how shiny it is, it looks very chic. It's also opaque, two coats are enough. The brush is really wide, but manageable.
I always swatch on Saturdays but today the light was horrible and my cat decided to occupy my swatching spot (hence black background :P) So I managed to take photos of few polishes really...you can see updates in the Waiting Room and pick new notes. ;)

                                                                *  *  *

Hunter Green, IsaDora...kolejny super lakier, który dostałam od Sabb. Uwielbiam takie vampowe kolory, są zawsze przydatne kiedy mam zły dzień, nie mam w co się ubrać itp....hm, w sumie to przydatne są każdego dnia, heh. W każdym razie...to bardzo ciemna zieleń, która wygląda niemal jak czarny na paznokciach. Bardzo podoba mi się szkliste wykończenie i dobre krycie (dwie warstwy). Pędzelek jest naprawdę szeroki, ale do ogarnięcia.
Zawsze robię swatche w soboty, ale dzisiaj światło było tragiczne a poza tym, mój kot zdecydował się na okupowanie miejsca, gdzie robię zdjęcia (stąd czarne tło :P). W związku z tym zrobiłam tylko kilka lakierów...ale możecie zobaczyć nowości w Poczekalni i wybrać nowe notki. :)



artificial light/sztuczne światło

10 comments:

  1. I love vampy shades too! I have almost bought this polish at least six times but I've been telling myself I don't need it because I have OPI Here Today... Aragon Tomorrow. I still might have to buy this one though. :D

    ReplyDelete
  2. Na ostatnim zdjęciu świetnie wygląda :)
    A czarne tło jest milusie ;)

    ReplyDelete
  3. boski kolor! szkoda że te isadory są takie małe, pewnie powiększyłabym kolekcje, a tak to trochę mi szkoda 3 dych za kilka ml :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi raczej też szkoda i normalnie nie kupiłabym takiego, chyba, że kolor mega wyjątkowy. ;)

      Delete
  4. super na ostatnim zdjęciu :)

    ReplyDelete
  5. I love it in the sun. Very pretty polish :]

    ReplyDelete
  6. niw wiem czy sama bym sie na taki kolor zdecydowala ale u kogos podoba mi sie bardzo... :) Pozwoliłam sobie dodać Twojego bloga do linków... będę zaglądać tu częściej... pozdrawiam Camill.e

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...