Friday, 13 January 2012

Essence, Into the Dark (Vampire's Love)

Essence, Into the Dark (Vampire's Love)
Really cool nail polish, however, the swatches aren't accurate (it's more greyish, less blue in real, simply more muted). But light in winter isn't our friend, especially over here...Anyways, I didn't plan to get any nail polish from this collection, but somehow I did buy two shades (right, somehow they just jumped into my shopping basket). Luckily, I don't regret at all. It's a very pretty shade, stylish and quite edgy. It's also very opaque, even with one coat. The shimmer isn't really visible, it looks pretty creamish from a distance, no pearly effect at all. To me, it also came much darker on nails than in the bottle, but it's alright, I love every nail polish!
                                                                           *  *  *
Essence, Into the Dark (Vampire's Love)
Bardzo fajny lakier, ale zdjęcia trochę mi nie wyszły (jest taki bardziej poszarzały, mniej niebieski, przygaszony po prostu). No ale niestety, światło nie jest naszym przyjacielem w zimie, zwłaszcza, przy tej pogodzie...W każdym razie, nie planowałam zakupu żadnego lakieru z tej kolekcji, ale jakoś tak kupiłam dwa kolory (tak, jakoś tak, po prostu same wskoczyły do koszyka). Na szczęście nie żałuję, to bardzo ładny kolor, stylowy i nietypowy. Poza tym, bardzo dobrze kryje. Jedna warstwa jest już spoko. Drobinki nie są zbyt widoczne, z pewnej odległości wygląda raczej dość kremowo, żadnego efektu perły czy czegoś w tym stylu. Dla mnie też wychodzi dużo ciemniejszy niż w butelce, ale w sumie nie przeszkadza mi to...kocham każdy lakier! ;d








12 comments:

  1. prześliczny kolor! strasznie mi się podoba : )

    ReplyDelete
  2. Ogólnie podobają mi się lakiery z tej limitki :)

    ReplyDelete
  3. Ślicznie, szczególnie na pierwszym zdjęciu :)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam ten lakier! Też sam mi wskoczył do koszyka :D

    ReplyDelete
  5. kurcze, do mojego tez wskoczył ;-P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...