Tuesday, 24 January 2012

Earthy Angel, Color Club

Hi
I've got Earthy Angel (Color Club) for today. Sadly the photos aren't the best, the same with my cuticles and nails (I mean, the colours are quite accurate, but photos look just nasty, and my hands...I want spring so bad). It's one of these nudish shades that always seem to look the same...but actually it's really hard to find one matching our skin. This one is slightly too yellow for my liking, but it's pretty nonetheless. It's quite opaque (not a sheer type of polish), but I applied 3 coats (just in case). Maybe it's a boring colour, but I always like to have a wide selection on them...especially around Dec-Feb, because my skin isn't the nicest then...

                                                                         *  *  *
Na dziś przygotowałam Earthy Angel (Color Club). Niestety zdjęcia nie są najlepsze, tak jak moje skórki i paznokcie (tzn kolory są dość wiernie oddane, ale zdjęcia są jakieś beznadziejne i paznokcie...ech! Nie mogę się doczekać wiosny). To jeden z tych odcieni nude/cielistych, które zawsze wydają się być takie same...ale tak naprawdę ciężko znaleźć taki, który idealnie pasowałby do naszej karnacji. Ten dla mnie jest trochę zbyt żółty, ale bardzo ładny mimo tego. Jest dość kryjący (na pewno  to nie taki prześwitujący, frenchowy lakier), ale nałożyłam 3 warstwy (na wszelki wypadek). Może to nudny kolor, ale lubię mieć duży wybór podobnych kolorów...szczególne jakoś między grudniem a lutym, kiedy moje skóra niestety nie prezentuje się najlepiej...


                                                               Comparison / Porównanie

 
Earthy Angel, Barefoot in Barcelona, Chocolate Moose, Earthy Angel

Barefoot in Barcelona (OPI) and Earthy Angel (CC) are quite similar, but BiB is more pinkish and softer (I think it's more neutral in a way and fits almost everyone).

Barefoor in Barcelona (OPI) i Earthy Angel (CC) są dość podobne, ale BiB jest bardziej różowa i delikatniejsza (wydaje mi się, że to bardziej neutralny odcień i będzie pasować niemal każdemu)

7 comments:

  1. Ja tam bardzo lubię Twoje paznokcie i ich kształt, którego nie będzie mi dane nigdy osiągnąć (generalnie kwadratowo podobnych :().
    Kolor przyjemny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, no dziękuję ;) ale tu naprawdę były w beznadziejnym stanie, bo z tego co pamiętam, robiłam te zdjęcia w 'świątecznym szale'.
      Ja wolę szczerze mówiąc okrągły kształt, ale kwadrat trochę powiększa mi płytkę, a okrągłe tak niezbyt wyglądają. Ale zawsze chcemy coś innego niż mamy. :D

      Delete
  2. Marudzisz, nie wiem co Ty chcesz od zdjęć czy skórek :P
    Lakier jak na nudziaka bardzo ładny :>

    ReplyDelete
  3. Ja uważam że Twoje paznokcie są bardzo ładne. Podoba mi się kształt i długość, mają swój niepowtarzalny styl. Nie miej na ich punkcie żadnych kompleksów!!!
    Kolor nie mój, pogodziłam się że nudziaki to nie ja i porozdawałam w ramach świątecznych prezentów :D

    ReplyDelete
  4. świetny, bardzo naturalny efekt... :)

    ReplyDelete
  5. nie marudź, wszystko dobrze widać na zdjęciach więc są dobre :)
    b. ładny kolorek!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...