Sunday, 15 January 2012

Delia 53

Hello everyone,
Another Polish brand, very inexpensive. Actually I've got only 1 or 2 polishes from them and don't know what to think about them...they're not too popular and difficult to get over here. Anyways, what I like about it, it's the shade. I have a few taupe/greige/mink polishes but this one is perfect - it's not too grey, not too brown, not too purple/mauve and not too dark...it looks much worse in the photos, partially because I had a bad hands/cuticles/nails/everything day. :P Application was fine, it was nice to wear indeed.

                                                                          *  *  *
Kolejna polska marka, Delia 53 z  serii No.1...właściwie to nie wiem co myśleć o lakierach tej firmy, bo mam ich niewiele i ogólnie są trudno dostępne w mojej okolicy. W każdym razie to co podoba mi się w tym lakierze to kolor. Mam kilka beży/szarobeży/grzybni itd, ale ten jest idealny - nie za szary, nie za brązowy, nie wpada w fiolet ani róż, nie jest też zbyt ciemny...w sumie na zdjęciach wygląda dużo gorzej, między innymi dlatego, że moje ręce/skórki/paznokcie/ ogólnie wszystko miały zły dzień. :P Malowało się w porządku i miło nosiło.




6 comments:

  1. Hmm... Delia nie rzucila mi się jeszcze w oczy... A kolor piękny!

    ReplyDelete
  2. to jest polska marka? nigdy jej jeszcze nigdzie nie widziałam... a szkoda, fajne opakowania (lubię takie wąskie ;>)

    ReplyDelete
  3. na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda PRZEfantastycznie i na każdy mam ochotę :)

    ReplyDelete
  4. Grzyyyyyb! hihih, nie słyszałam tego jeszcze,
    nawiasem mówiąc - lakierów też nie widziałam

    ReplyDelete
  5. This is such a great neutral!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...