Tuesday, 3 January 2012

Colour Alike 464 vs Opi, Miami Beet

Hello,
Another polish which I got from SpookyNails. She's not a fan of pinks (unlike me) and she was curious whether 464, Colour Alike is a dupe for Miami Beet. They're not exact dupes, but I'll write about it later. A few words about 464 first - it's a bright, juicy mid-pink with some stronger red hints (not like Barbie pink), hope you know what I mean. It also applies easily and has very high gloss...I really love how shiny it is. It required 2 coats to be opaque.

                                                                           *  *  *
Kolejny lakier, który dostałam od SpookyNails. Nie przepada za różowymi paznokciami (w przeciwieństwie do mnie) i była ciekawa czy jest bliźniakiem Miami Beet. Nie są identyczne, ale o tym napiszę potem, najpierw kilka słów o 464, Mulę róż. To jaskrawy, soczysty, średni róż podbity czerwienią (nie jak np typowy Barbie pink), mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Maluje się nim bardzo łatwo i jest bardzo szklisty...naprawdę podoba mi się jego połysk. Do krycia potrzebne są 2 warstwy.




                                                                         *  *  *

When it comes to 646 vs Miami Beet comparison - they're quite similar but you can clearly see the difference, Miami Beet is darker, deeper. I think Miami Beet is just a very unique shade, whereas 464 is a regular, juicy pink (but still very pretty).
                                                                         
                                                                         *  *  *


Jeśli chodzi o porównanie 646 z Miami Beet - są dosyć podobne, ale jednak wyraźnie widać różnicę. Miami Beet ma ciemniejszy, głębszy kolor. Wydaje mi się, że Miami Beet jest po prostu bardzo wyjątkowym lakierem, a 464 to typowy, soczysty róż (ale bardzo ładny).

Miami Beet, 464, Miami Beet, 464


11 comments:

  1. wygląda tak hmm..smakowicie:p żelkowo:) u kogoś lubię róże, a u siebie totalnie nie:p

    ReplyDelete
  2. Ale błyszczy! I ten kolor... taki soczysty:)

    ReplyDelete
  3. Fajny, jak kisiel z czerwonych owoców :)

    ReplyDelete
  4. Piękne kolorki, ale ładniejszy wydaje mi się być miami beat :)

    ReplyDelete
  5. 464 is such a gorgeous shade!

    ReplyDelete
  6. Ja osobiście chyba też wolę Majami ;p Ale one w sumie zbyt inne są, więc lubię oba. :D

    ReplyDelete
  7. Mnie się bardziej podoba CA i chyba sobie go kupię :D
    (w ramach zapelniania torby:P dzisiaj już zamowilam Pure Porcelain na ebayu, możesz być dumna, nawracam się ;) )

    ReplyDelete
  8. Colour Alike bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...