Saturday, 7 January 2012

140 Lilac, My Secret (scented)

Hello,
Yet another Polish brand, they produce make up and nail polishes, it's inexpensive and rather teen-oriented (similar to Essence, I'd say). Anyway, it comes from spring/summer scented collection (I'm a bit belated, as usual). I'm not a bit fan of this particular scent, I must say...luckily, it doesn't last long. Or at least I can't smell it. I really like the shade though, it's a cool shade of lilac but it's more pale than my other lilac polishes. What is surprising, it gets more vibrant in the sunlight. Application is also fine, not a typical pastel-nightmare. 2 coats.

                                                                         *  *  *
Kolejny polski lakier, 140 Lilac z My Secret. Pochodzi z zeszłorocznej pachnącej serii, która pojawiła się jakoś koło wiosny/lata (trochę się opóźniłam, jak zwykle). Zapach nie za bardzo mi podpasował...ale na szczęście długo się nie utrzymuje, a przynajmniej ja go nie czuję. Podoba mi się za to odcień, chłodny lila ale dużo jaśniejszy niż moje inne lila lakiery. W słońcu robi się bardziej nasycony, co jest trochę zaskakujące. Malowało się bez zarzutu, na pewno nie jak typowym pastelowym koszmarem, uff. 2 warstwy.






Please check my Waiting Room, I added new polishes. Your help needed (and much appreciated)!


Zajrzyjcie do Poczekalni, dodałam nowe lakiery, potrzebuję Waszej pomocy (i bardzo ją doceniam)!

5 comments:

  1. Też go mam, ale nie lubię malować nim paznokci - okropnie śmierdzi!

    ReplyDelete
  2. No mnie też ten zapach trochę odpycha i prawie go nie używam, pomarańczowy też niezbyt fajnie pachnie.

    ReplyDelete
  3. This is soooo pretty!!! Reminds me of Revlon Lily a little bit.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...