Tuesday, 27 December 2011

Zoya, Ivanka


Hullo
So, it's one of my first Zoya polishes to test, yay! ;) I got Ivanka sample from Sabb and I was all excited. This nail polish is amazing, I just love its finish - it couldn't be more sparkly and glowing. I can't describe how much I love it.  I really want to get more polishes like that - feel free to suggest anything.  Sadly, the shade is not my cup of tea, I love greens but usually slightly darker and on the blue side. But I'm sure I just need to wear it as regular mani and I'll fall head over heels for Ivanka's shade. :) I needed 3 coats.

                                                               * * *
To jeden z moich pierwszy lakierów Zoya, który mam okazję testować. Sabb dała mi próbkę Ivanki i nie mogłam się doczekać malowania. Uwielbiam ten lakier i to wykończenie - nie może być już bardziej błyszczące i drobinkowe. Nie umiem opisać jak bardzo mi się to podoba. Chciałabym więcej lakierów jak ten - możecie mi śmiało jakieś polecać. ;) Niestety kolor jest trochę nie mój, lubię zielone,  ale trochę ciemniejsze i  z niebieskimi tonami. Jestem jednak pewna, że jak ponoszę go jako normalne mani, to od razu się zakocham się w tym odcieniu. ;) Na zdjęciu 3 warstwy.


16 comments:

  1. Świetny, bardzo mi się podoba to charakterystyczne wykończenie lakierów Zoya. Myślałam tylko, że lepiej kryje...

    ReplyDelete
  2. Wiesz co, z tym kryciem w sumie nie powinnam się była wypowiadać, bo mam odlewkę w małej butelce...a mały pędzelek potrafi imho wpłynąć na krycie.

    ReplyDelete
  3. wykończenie faktycznie cudne :)

    ReplyDelete
  4. A, no to dobrze, bo trochę się przestraszyłam - trzy warstwy i widać końcówki - to nie na moje nerwy :D
    Ahh, mam go na wishliście, muszę w końcu kupić...^^

    ReplyDelete
  5. cudowny <3 u mnie zieleń się jakoś nie bardzo sprawdza, ale tutaj, u Ciebie wygląda bosko

    ReplyDelete
  6. Lakier piękny! Polecam Zoyę Charla, jest bardziej niebieska :)

    ReplyDelete
  7. Mad: Mam już OPI Catch me in Your net, a to klony...muszę nim pomalować. Dzięki za przypomnienie! ;d

    ReplyDelete
  8. Such a beautiful color!! If you like purple, Neeka is a great color also!

    ReplyDelete
  9. Ooooo :O Już raz przez Ciebie się szarpnęłam na Orly, to teraz Zoyą kusisz ;_;

    ReplyDelete
  10. Wow such a pretty green! I love it!

    ReplyDelete
  11. nie no ten lakier wymiata, jest boooooski

    ReplyDelete
  12. super bardzo mi sie podoba tylko jak z jego używaniem bo słyszlam ze te z drobinkami są szorstkie i ciężkio go zmyć
    zapraszam do siebie http://ladies-day.blogspot.com/
    pozdrawiam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...