Wednesday, 7 December 2011

Wielki Błękit, Colour Alike

Hello,
This is the first nail polish that I've ever won. This is the first thing I've ever won at all! So I'm super excited. I won it because it came up with this name - The Big Blue (number 201)...Polish nail polish freaks always have a chance to come up with their own Colour Alike's names...I think it's a great idea! I got it a few days ago and I fell in love straight away. It's a lovely light but bright blue. Kind of baby blue. Application is alright, but I needed 3 coats...but I was messy, today I do admit. Probably two would do. It also has a darker blue sheen to it, but it's barely visible in the bottle, not to mention nails. If you like their polishes, feel free to like their new FB profile.

                                                                       * * *
To pierwszy lakier jaki kiedykolwiek wygrałam...w ogóle to pierwsza rzecz jaką kiedykolwiek wygrałam! Oczywiście bardzo się podekscytowałam. ;p A wygrałam go dlatego, że wymyśliłam nazwę tego koloru - Wielki Błękit (201). Jak pewnie wiecie, Colour Alike zawsze robią konkurs na swoje nazwy lakierów, świetny pomysł. Dostałam go kilka dni temu i bardzo mi się spodobał. Jasny, ale żywy błękit. Taki chyba baby blue. Malowanie jest w porządku, chociaż ja potrzebowałam 3 warstw...ale jakoś wyjątkowo dziś mi nie szło. Dwie raczej wystarczą. Poza tym,  Wielki Błękit ma w sobie taki ciemniejszy niebieski połysk...ale jest ledwo widoczny w buteleczce, nie mówiąc już o paznokciach. Jeśli lubicie ich lakiery, to zajrzyjcie na nowy profil na FB.





I made a quick comparison of other baby blues (Inglot 970 and Models Own, Beth blue). They're both more pale and just different - more of a pastel type, I would say. Inglot is still quite bold and blue, it just looks so muted next to The Big Blue and Beth's Blue!

                                                                       * * *

Zrobiłam jeszcze szybkie porównanie innych kolorów baby blue (Inglot 970 i Beth's Blue, ModelsOwn ). Obydwa są jaśniejsze i po prostu inne - bardziej pastelowe chyba. Inglot mimo tego porównania i tak jest dość wyraźny i niebieski, wydaje się jeszcze bardziej przygasozny i  blady obok Wielkiego Błękitu i Beth's Blue.

Colour Alike 201/ Inglot 970/ Models Own Beth's Blue/ Colour Alike 201

6 comments:

  1. Bardzo ładne kolory, aż trudno powiedzieć, który najfajniejszy. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Śliczny kolor, na wiosnę będzie jak znalazł :)

    ReplyDelete
  3. Gratuluję wygranej :) Fajny kolorek ;)

    ReplyDelete
  4. ale urocze te paznokietki :)
    ostatnio kupiłam lakier tej firmy i jestem miło zaskoczona, na pewno skuszę się jeszcze na nie jeden tej firmy:)

    ReplyDelete
  5. gratuluję świetnego pomysłu :) zajrzyjcie koniecznie na: perfectbody-fit@blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...