Wednesday, 14 December 2011

Wibo 390, Express Growth

Hi
One of my favourite greens for tonight, I've been looking for such a shade for ages. It's 390 from Wibo's series Extreme Growth. I'd say it's a kind of jelly finish, but more opaque (I know you can see nail line in the photos, but it's not visible in real life). It's very glossy, only slightly creme-y. I applied 2 coats and it was fine, the majority of jellies need 3. I really like the colour, it's mid green but not too blue and not too yellow. It's just neutral, I guess? Reminds me of Christmas green.

                                                                         * * *
Jedna z moich ulubionych zieleni. Szukałam takiego odcienia całe wieki. To 390 Wibo, z serii Express Growth. Ma wykończenie jakby jelly, ale trochę lepiej kryje (wiem, że na zdjęciach widać trochę paznokieć, ale na żywo było to naprawdę niewidoczne). Jest bardzo szklisty, trochę kremowy. Nałożyłam 2 warstwy i wyglądał w porządku, a większość lakierów jelly potrzebuje 3 warstw. Bardzo lubię ten kolor, taka średnia zieleń, która nie wpada ani w niebieski ani w zielony. Jest chyba po prostu neutralny? Przypomina mi taką świąteczną zieleń.



21 comments:

  1. bardzo ładny. Też rozważałam jego zakup, ale ograniczam kolekcję :)

    ReplyDelete
  2. Wow! Świetny jest ten kolor, bardzo mi się podoba :).

    ReplyDelete
  3. Też go mam, też go mam! przyciąga wzrok :D

    ReplyDelete
  4. ja też go mam ;) zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia ;))

    ReplyDelete
  5. Ładna, "choinkowa" zieleń ;) chyba go kupię, bo nie mam podobnego koloru w kolekcji, a na święta będzie super

    ReplyDelete
  6. wow ale soczysta zieleń ;) skojarzyła mi się ze skórką arbuza :D

    ReplyDelete
  7. Awesome colour, my kind of green!

    ReplyDelete
  8. I like it :-) I bought a few Wibo polishes when I lived in Poland :-)

    ReplyDelete
  9. I recently started reading your blog and i wonder: why don't you use inglot? It's Polish, isn't it? And i really like their colours.

    ReplyDelete
  10. U Ciebie wszystko ładnie wygląda ;)

    ReplyDelete
  11. Mam go i nie zamierzam więcej użyć - farbuje paznokcie jak nie wiem co :| Po zmyciu zostały zielone, fu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale przy użyciu bazy czy na "gołe" paznokcie nakładałaś?

      Niestety takie kolory są trochę niebezpieczne pod względem farbowania :(

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...