Monday, 5 December 2011

Vipera High Life, 822

Hello,
Just another Polish nail varnish, it's from Vipera's series called High Life, 822. They have quite fancy bottles which are slightly misleading, I would say, as I hoped that this nail polish would be raspberry pink, but it seem to be pink neon red. I suppose that thick glass of the bottle make these nail polishes appear slightly lighter than they really are. Despite that, application is easy, but it needs 3 coats because of jelly finish. It's very glossy and nice. But yeah, just another pink/red nail polish.

                                                                            * * *
Kolejny lakier z naszego podwórka, Vipera High Life, nr 822. Butelki są takie wymyślne, ale trochę mylące...myślałam, że ten lakier to taki malinowy róż, a u mnie wyszedł jak czerwony neon, z wyraźnym różowym tonem. Wydaje mi się, że to grube szkło sprawia, że lakiery wyglądają na trochę jaśniejsze niż są w rzeczywistości. Pomijając to wszystko, malowanie jest łatwe ale potrzebne są 3 warstwy bo to taki typowy lakiery jelly. Jest bardzo szklisty i fajny...no ale, to po prostu kolejny różowo-czerwony lakier.




Do you remember about my nail polish bag conest!? Click click click. 
Spread the word about it, if you like. I'd be more than happy. :D

A pamiętacie o moim lakierowo-torbowym konkursie?! Klik Klik Klik.
Jeśli chcecie, to podajcie dalej info o konkursie. Byłoby mi bardzo miło. :D

8 comments:

  1. A mi się podoba i to bardo :)

    ReplyDelete
  2. lubię takie kolory na paznokciach ;))

    ReplyDelete
  3. Kolor jest zachwycający ! :)

    ReplyDelete
  4. 3 warstwy i nadal lekko widać końcówki, to nie dla mnie, szkoda, kolor ładny

    ReplyDelete
  5. Na żywo raczej nie widać końcówek, jednak takie zdjęcia z bliska podkreślają wszystko co najgorsze. ;)

    ReplyDelete
  6. Ja jakos nie moge przekonac sie do sorbetow/jelly :/
    A sam lakier wydaje sie duzo bardziej interesujacy w butelce, czyli chyba 'ney' dla niego.

    ReplyDelete
  7. Mimo wszystko kolorek ładny ;) ale ja zazwyczaj nie mam cierpliwości do 3 warstw.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...