Monday, 12 December 2011

Lilac Dream, Models Own

Hi,
One of my favourite nail polishes from Models Own, called Lilac Dream. Maybe it's not an extremely unique shade, but I really appreciate how easily it applies and how quickly it dries. In fact, I actually like the colour as well, because it's warm lilac...I think it's more flattering on me than cool shades of purple (I love them too though :P) Well, blues and purples are my favourite nail colours, so I can never have enough of them. It's a pastel colour, but two coats are enough and it's not streaky. It's also not very pale pastel, the base is not very white, so it doesn't look that bold on nails, you know what I mean?

                                                                       * * *

Jeden z moich ulubionych kolorów od Models Own, Lilac Dream. Nie jest to może jakiś bardzo unikatowy kolor, ale bardzo lubię go za to jak łatwo się nakłada i jak szybko schnie. Tak właściwie to kolor bardzo mi się podoba, to taki ciepły liliowy odcień. Wydaje mi się, że te ciepłe odcienie fioletów wyglądają na mnie lepiej niż te chłodne (które i tak uwielbiam, ech!). Niebieskie i fioletowe lakiery to chyba moje ulubione, więc nigdy ich za dużo. Lilac dream jest pastelowy, ale nie smuży i 2 warstwy wystarczą. Nie jest też bardzo blady, nie ma w sobie dużo bieli więc nie odcina się od dłoni...mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.






13 comments:

  1. o, mam taki słitaśny Kiko :>

    ReplyDelete
  2. This is one of my favourite shades too and you're right, it's very flattering :-)

    ReplyDelete
  3. Przypomina mi koktajl jagodowy :9

    ReplyDelete
  4. właśnie czegoś takiego obecnie wypatruję (perfectbody-fit@blogspot.com)

    ReplyDelete
  5. Zdecydowanie "nie mój", ale u Ciebie ładnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  6. Świetny, taki słodki, cukierkowy wręcz :)

    ReplyDelete
  7. Piekny ;) Coś jak guma balonowa...

    ReplyDelete
  8. nie jestem fanką fioletów, ale ten jest po prostu śliczny!:)

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładny, właśnie planuję pokazać u siebie podobny :)

    ReplyDelete
  10. uwielbiam wszelkiego odcienia fiolety!

    ReplyDelete
  11. Mad: To czekam, bo uwielbiam liliowe lakiery ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...