Sunday, 18 December 2011

Contest, new badges and more

Hello!
I've got good news today. But firstly, I'd like to remind you that today is the last day to enter my tote bag competition. Just click here to enter. You can also like my new project, LoonyLooks on FB. I'd more than happy if you could spread the word and share the info. I need an extra income...and you can be sure that 90% of it I would spend on nail polishes! New bags coming up in the new year.


                                                                     * * *
Na dziś mam dobre wieści. Najpierw przypominam, że dzisiaj ostatni dzień konkursu z lakierową eko torbą. Tutaj klik, jeśli chcecie wziąć udział. Byłoby też fajnie, gdybyście polubiły mój nowy projekt, LoonyLooks, na FB. I byłoby mi bardzo miło, gdybyście podały dalej info o torbach. Możecie być też pewne, że 90% tego, co na nich zarobię, na pewno wydam na lakiery. :P A nowe torby pojawią się już w nowym roku.

                                                                    * * *

Then, I added a new sub-page above, called Waiting Room. Just click to see what it is about! I'll update this section as often as possible.

Lastly, I prepared some new badges for your to put up on your blogs. Some are Christmassy, the rest about nail polishes and glitter. Let me know if you like them and again, I would be happy if you could tell your blogger friends about it. :) Hope you like at least some of them! Check Free Badges for more details.  Love and enjoy your Sunday xx

                                                                             * * *
Poza tym, dodałam nową podstronę w menu na górze, Waiting Room. Kliknijcie w zakładkę, żeby zobaczyć o co tam chodzi.

A na koniec, zrobiłam wreszcie nowe blogowe plakietki. Niektóre są świąteczne, a reszta oczywiście lakierowa, plus brokat! Dajcie znać, czy Wam się podobają. I znów, byłoby ekstra gdybyście wspomniały o tym swoim bloggerowym koleżankom. :) Zobaczcie Free Badges, jeśli chcecie poznać szczegóły. Mam nadzieję, że spodobały Wam się chociaż niektóre. Miłej niedzieli. :)











15 comments:

  1. świetne plakietki :PP



    joan-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się Glitter Forever i przedostatni - Nail Polish Addict. Reszta też fajna, ale te naj! :)

    ReplyDelete
  3. zajebiste, wrzucę coś do siebie :D

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne, szczególnie wszystkie ze słowem "forever" :)

    ReplyDelete
  5. Hej :) A czy mozna by u Ciebie zamówić konkretny wzór na torbie i ile by kosztowała?

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Taniya - zależy jaki wzór :) ale nie powinno być problemu...najlepiej wyślij mi maila -> whalesnailsblog@gmail.com

    ReplyDelete
  7. plakietki swietne:) chyba najbardziej podoba mi sie glitterowa i nail polish addict :)

    ReplyDelete
  8. Śliczności! Zaraz przemycę któreś do siebie ^^

    ReplyDelete
  9. Ja już wcześnie się zg (Marta^.^)
    Ale jeszcze polubiłam na facebooku jako : Marta Paw..k
    :**

    ReplyDelete
  10. Ok, podeślę maila w wolnej chwili :) Dzięki :)

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. bardzo fajne, wkleiłam jedną na swojego bloga :D

    ReplyDelete
  13. Fajnie, że się udało.

    Jak macie jakieś wątpliwości co to plakietek, to szczegóły są we Free Badges na górze. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...