Friday, 9 December 2011

Christmas Nail Art Wheel

Hiya!
I made my first nail art wheel and I must say that it was real fun ( even though it took me a lot of time). I still think it was a good idea, because you can see more designs and I don't have to worry about light and taking photos every time I create nail art.... I need more practise so hopefully I'll come up with more soon. Doing it really cheered me up so I really can't wait to do more. It's a combination of nail polishes, acrylic paints and fine brushes.  Feel free to ask me questions, I don't really know what I should write about it. SO, check out my nail designs with Christmas tree, gingerbread man, Rudolph, Santa beard, Candy Cane, Sprinkles, Snow etc. Hope you enjoy! Would you like to see more Christmas nail art?

                                                                      * * *
Zrobiłam swój pierwszy wzornik z pomysłami na świąteczne paznokcie. Robiło mi się go świetnie, pomimo tego, że był to istny zjadacz czasu. Jednak to i tak był dobry pomysł, bo nie muszę martwić się o światło za każdym razem jak zrobię jakiś nail art, wszystko w jednym miejscu, a dzięki temu też po prostu macie okazję obejrzeć ich znacznie więcej. Muszę jeszcze trochę nabrać wprawy, bo na swoich paznokciach robi mi się dużo łatwiej, o dziwo. Nie mogę się doczekać na kolejne wzorkowe kółko. ;) Wzorki do kombinacja lakierów, farb akrylowych i cienkich pędzelków. Jeśli macie potrzebę, to zadajcie mi jakieś pytania, bo nie wiem co więcej o tym napisać. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja choinka, broda mikołaja, czapka, sweter itd. Chcecie więcej?




20 comments:

  1. omg!zakochałam się! przecież te wzorki są boskie! ech, zebym ja umiala robic takie cuda...

    ReplyDelete
  2. ale cudne! :)
    najbardziej podobają mi się: pierniczek, broda, czapa, renifer i jemioła, ale każdy ma w sobie coś, pięknie!

    ReplyDelete
  3. eee nie jemioła :p jak to się mówi (ostrokrzew?:))

    ReplyDelete
  4. o boże, renifer podbił moje serce <3

    ReplyDelete
  5. wszystkie prześliczne! Najbardziej podobaja mi się reniferkowe wzorki :)

    ReplyDelete
  6. Wszystkie wzorku świetne :) Ale czapka wymiata :D

    ReplyDelete
  7. jakie urocze :) renifer i broda mikołaja imo najlepsze :D

    ReplyDelete
  8. fantastyczne :D a ja nawet takich pasków nie umiem :(

    ReplyDelete
  9. ale smicznotki,sprobuje zrobic jakis wzorek na paznokciach moze mi cos wyjdzie:)

    ReplyDelete
  10. oooooo :-) śliczne, a najbardziej serce, choinka i ten norweski wzór!

    ReplyDelete
  11. Awesome! Would go perfect with our product especially like you who loves doing nail art themselves! :)

    ReplyDelete
  12. Wow! Very impressive! So many great designs--I especially like the reindeer sweater stripes (at least I see a sweater design there).

    ReplyDelete
  13. świetne!:)

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...