Monday, 19 December 2011

And the bag goes to...

Firstly I must say that I loved all of the answers and it was really difficult to choose only one! But the explanation I found the most striking was the one given by zetuzetia. She said that she's losing interest in nail polishes and she doesn't take care of them properly anymore, so the bag would help her overcome it. We all know that losing interest in nail polish is scandalous and unacceptable. ;) Congrats, zetuzetia!

                                                                       * * *
Na wstępie muszę powiedzieć, że podobały mi się wszystkie odpowiedzi, i było bardzo, bardzo trudno wybrać tę jedyną. Jednak wytłumaczenie, które najbardziej do mnie trafiło napisała, zetuzetia. Powiedziała, że ostatnio już nie opiekuje się swoimi lakierami tak, jak kiedyś, i torba pomoże jej to zmienić. A przecież wiemy, że spadek zainteresowania lakierami jest skandaliczny i niemożliwy do zaakceptowania. ;) Gra-tu-lu-ję zetuzetia! Mam nadzieję, że torba się przyda. 


Napisz do mnie na FB albo maila etc, to dogadamy szczegóły.




I'm back to posting swatches soon. I think I'll also prepare New Year badges and New Year Eve nail art wheel . Do you like this idea?!


5 comments:

  1. Gratuluję! ale i zazdroszczę :>

    ReplyDelete
  2. Aaaaaa, nie wierzę!!!:D dzisiaj mam niesamowicie dobry dzień, rano zdałam egzamin na prawo jazdy, teraz sie dowiaduję, że wygrałam tę cudowną torbę (pomijam, ze to pierwsza rzecz jaką kiedykolwiek wygrałam :D) DZIĘ-KU-JĘ!

    ReplyDelete
  3. Zetuzetia gratuluje!ja zdałam za 6razem :p opiekuj się dobrze lakierami:)

    ReplyDelete
  4. woohoo gratki dla zwyciężczyni:)
    a czy takiej torby nie można by kupić????? ona mi się tak BAAAARDZOO podoba, że kupiłabym ją chętnie jak tylko byłaby taka możliwość=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...