Sunday, 4 December 2011

5/1 Dor

Hello,
I thought I'd show your another 'underground' brand and basically a brand which I haven't shown  on my blog yet. Now it's another Polish inexpensive brand (with very weird names, with slashes). This particular colour is quite impressive, it has a very good coverage (1 coat would do, I applied 2 though just to make sure it's going to look proper in the photos). It dries quickly and the shade is soooo intense! It's like baby blue, but a bright type, not pastel. I think I'm going to use it soon because days over here are so dull and grey. I need an explosion of colour.

                                                                        * * *
Pomyślałam, że znów pokażę jakąś niszową firmę i ogólnie firmę, której jeszcze nie było na blogu. Tym razem to znów polski, niskopółkowy lakier (który ma bardzo dziwną nazwę, z ukośną kreską). Ten konkretny kolor jest super, ma świetne krycie (jedna warstwa wystarczy, ja dałam 2 żeby na pewno wyglądał dobrze na zdjęciach). Schnie szybko a kolor jest baaaaardzo intensywny. To coś jak dziecięcy niebieski, tylko bardzo żywy, a nie pastelowy. Chyba niedługo go użyję, bo za oknem taka dolina, że potrzebuję eksplozji koloru, nie ma co!




10 comments:

  1. I love this colour! So bold!

    ReplyDelete
  2. Mam do ciebie pytanie. Pisałaś kilka razy że wzorki na paznokciach malujesz akrylem. widziałam na twoim zdjęciu akryl w tubce, mogłabyś powiedzieć czy zamawiasz go w internecie (na jakij stronie) czy w sklepie?

    ReplyDelete
  3. Anonimie: farby kupuję różnie, przez Internet też ale głównie w sklepie dla plastyków, bo używam farb do różnych rzeczy (więc są to ogromne tuby, które myślę, że Ci się nie przydadzą jeśli chcesz używać tylko do wzorków). Nigdy nie używałam takich farbek typowo do paznokci, więc nie znam tak naprawdę różnicy. Jestem zadowolona z tych, które mam...może na początek kup sobie zestaw małych tubek, kolory można spokojnie mieszać i na wzorki zużywa się bardzo mało...są w empiku, sklep papierniczych/dla plastyków. Zamawiam czasem stąd http://www.szal-art.pl/

    ReplyDelete
  4. bardzo intensywny kolor, nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką, a jak z ceną?

    ReplyDelete
  5. dzięki Ci Rose. Wielka tuba na pewno mi się niedługo przyda ponieważ jestem ściśle związana z plastyką (min. maluję) :) zastanawiałam się czy to nie jest jakiś specjalistyczny akryl z 'kosmosu' :)
    Jeszcze raz dziękuję.

    ReplyDelete
  6. Anonimie: No to tym bardziej polecam duże tuby, najzwyklejszych akrylowych...chociaz polecam zainwestowac w jakies lepsze, bo to najtansza sa czesto kiepskiej jakosci.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...