Saturday, 12 November 2011

Wibo, Rose scented polish, 1

Hiya
Another Scented rose nail polish from Wibo, Lovely - it's number 1. Today I wanted to buy another shade from this series, but sadly it seems to be gone already - I was really gutted, it was such a lovely colour. Such a shame.  I really liked those nail polishes, such colours are always useful to me, they dry really quickly and I find them long-lasting. Also, the scent also stays forever. These were 3 coats.

                                                                   * * *
Na dziś kolejny pachnący rózami Wibo, Lovely - numer 1. Chciałam dzisiaj kupić jeszcze jeden lakier z tej serii, ale niestety wygląda na to, że jest już wycofana - wielka szkoda, bo tamten kolor był naprawdę super. Ogólnie te lakiery bardzo mi się spodobały, szybko schną, kolory zawsze mi się przydadzą. Poza tym schną bardzo szybko, nie ścierają się, a zapach utrzymuje się też całkiem długo. Na zdjęciach 3 warstwy.



Btw I spotted great duo today, they're new shades and they're simply awesome! I couldn't resist...I would say that green is very similar to Pretty Edgy, Essie and blue (which is darker and more muted in real) may be quite close to Blue India, Mac. Sadly I don't have Essie nor Mac to compare, but I hope the light will be good for swatching anytime soon!

                                                                     * * *
Przynajmniej zamiast różanego, namierzyłam ten duet - jeszcze nowsze kolory, które są po prostu świetne. Nie mogłam się powstrzymać...Wydaje mi się, że zielony podobny jest do Pretty Edgy, Essie a niebieski (który jest ciemniejszy i bardziej przytłumiony na żywo), może być zbliżony do Blue India, Maca. Niestety nie mam ani Essie ani Maca, ale mam nadzieję, że niedługo światło dopisze i będę mogła zrobić zdjęcia. Kto żyw, niech bieży po te lakiery. Są boskie. ;)

390, 394




14 comments:

  1. ależ pięknie wygląda ten róz! szkoda, ze tak długo się wzbraniałam przed tą serią i nic nie kupilam.

    ReplyDelete
  2. Mam dwa lakiery z różanej serii - jeden jest kompletną klapą, za to drugi - pięknością zbierającą komplementy.

    ReplyDelete
  3. Laindise, a który to klapa?

    szkoda, że zniknęły, popatrzę w innych Rossmanach w pon, ale pewnie już przepadło.

    ReplyDelete
  4. Mam z tej różanej serii pomarańczowy i jestem zadowolona :) Choć na początku nie mogłam znieść tego zapachu... ale później go polubiłam.
    Ten też mnie kusił i teraz żałuję, że go nie zgarnęłam :<

    ReplyDelete
  5. ...i ale mamy zgrane avatarki ;)

    ReplyDelete
  6. Z rozanej mam 3 lakiery, wszystkie super :) a ostatnio tez kupilam ten niebieski z Wibo i sie zawiodlam, bo kiepsko kryje i dluuuugo schnie. Ale moze mam jakis felerny egzemplarz. Nie przeszkodzi mi to chyba wrocic po zielony :D

    ReplyDelete
  7. kammm ja jeszcze nie testowałam, ale w sumie nie spodziewam się cudów co do jakości i trwałości po Wibo. Ale dla niektórych kolorów warto się imho pomęczyć. :>

    ReplyDelete
  8. Mam ten lakier różany, z resztą z całej kolekcji 8 sztuk przygarnęłam aż 8. Uważam, że mają takie ponadczasowe kolory, że zawsze się przydadzą :)

    ReplyDelete
  9. Cukiereczek :-) Bardzo mi się podobają Twoje paznokcie!

    ReplyDelete
  10. Piękny żałuję że go nie kupiłam i chyba już go u mnie nie ma

    ReplyDelete
  11. Jakoś nie mam przekonania do tej różanej serii, na blogach kolory mi się podobają, a przy półce na nic nie mogłam się zdecydować ;) Ten kolorek całkiem fajnie u Ciebie wygląda :]

    ReplyDelete
  12. no to biegnę do drogerii, jak będziecie z powrotem, nie zapomnijcie zajrzeć na mój nowy blog:perfectbody-fit.blogspot.com, buziaki

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...