Sunday, 20 November 2011

Wibo 394 (Express Growth)

Hello ladies,
I know I'm all excited when it comes to almost every nail polish which I review on my blog, but this one is exceptional. Firstly, Wibo 394 is inexpensive. Secondly, the shade is lovely and it has jelly finish. Maybe the price isn't something good, because cheap nail polishes aren't the best - but I change colours so often, that the quality isn't my priority ( gee, this sounded a bit lame). I know a few people complained that it's not very opaque, but for me 3 coats were enough (which I wouldn't classify as annoying, since it's jelly). I love how glossy it is and this colour is very unique in my collection I feel like getting more bottles, because I think it'd be hard to find dupes for it. I won't even try to describe the colour, just look!

                                                                 * * *
Wiem, że ekscytuję się prawie każdym lakierem opisywanym na blogu, ale ten naprawdę jest wyjątkowy. Po pierwsze, Wibo 394 jest niedrogi. Po drugie, kolor i wykończenie jelly (czyli galaretkowo-żelkowe). Może jego cena nie jest wcale zaletą, bo tanie lakiery nie są zawsze idealne - ale ja zmieniam tak często kolory, że jakość nie jest moim priorytetem przy wyborze lakierów. Wiem, że parę osób narzekało, że nie jest zbyt kryjący, ale dla mnie 3 warstwy są wystarczające (i nie wkurza mnie to specjalnie, biorąc pod uwagę, że to jelly). Jest genialnie błyszczący i szklisty. Nie mam podobnego lakieru w swoim zbiorze i mam ochotę zachomikować więcej butelek - wydaje mi się, że będzie ciężko zdobyć podobny kolor. Nie będę nawet próbować opisywać koloru, po prostu popatrzcie.


In the shade/ W cieniu



14 comments:

  1. ten bardzo mi sie podoba, duzo bardziej niz models own z poprzedniego posta.

    ReplyDelete
  2. faktycznie fajny :) nie byłby taki uroczy bardziej kryjący :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Dam, to pierwszy lakier od baaardzo dawna, na ktory czuję się skuszona :D mam nadzieję, że uda mi sie go upolować :P

    ReplyDelete
  5. Ładny :) Ale na Twoich zdjęciach prawie wszystko ładnie wygląda ;)

    ReplyDelete
  6. Lubię lakiery wibo :) a ten kolorek jest bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  7. Great color, I'd be excited about it too, I love jellies

    ReplyDelete
  8. Też go mam, ale strasznie mnie denerwuje jego "słabokrytość" :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...