Thursday, 17 November 2011

Pinky Brown (Beetle Juice), Models Own

Hello
Oooh, I've been waiting for this nail polish for so long, and it arrived yesterday at last! I think I don't have to add, that I'm delighted? The formula is a bit watery, so it needs 3 coats to look great, and top coat makes it hiper cool. I will not even try to describe the colour, I hope you can tell it from the photos. I must say I like it best in the artificial light, because it's not duo chrome, but it turns to be mostly pink shimmer/sheen (very fine).It looks like baubles!  Especially from a distance. I think that in general pink shimmer is leading/more visible, whereas golden is visible only at certain angles.

                                                                       * * *
Oj, czekałam na ten lakier dosyć długo i wczoraj wreszcie dotarł. Chyba nie muszę dodawać, że jestem wniebowzięta? Formuła jest lekko wodnista, więc potrzeba mu 3 warstw żeby wyglądał najfajniej, a top coat sprawia, że już w ogóle jest ekstra. Nie będę nawet próbowała opisać tego koloru, mam nadzieję, że zdjęcia wystarczą. Muszę przyznać, że najbardziej podoba mi się w sztucznym świetle, bo nie jest duochromowy, a różowy shimmer/iskry (bardzo drobne) są o wiele bardziej widoczne. Kojarzy mi się z takimi metalicznymi bombkami, szczególnie patrząc z pewnej odległości. Ogólnie wydaje mi się, że różowy shimmer jest dominujący, bardziej widoczny, a złoty widoczny jest tylko pod niektórymi kątami.



Artificial light/ Sztuczne światło
In the bottle/ W butelce
Nail Polish Curiosity: Beetle Juice series has transparent labels, unlike regular series with white labels.
Lakierowa ciekawostka: Seria Beetle Juice ma przezroczyste nalepki, a nie białe tak jak normalna seria.

18 comments:

  1. Po tych zdjęciach jeszcze bardziej się cieszę, że w końcu zdecydowałam się go zamówić. Boski jest:D

    ReplyDelete
  2. Świetny :D mam nadzieję, że przy najbliższych zakupach wyladuje u mnie w koszyku :D

    ReplyDelete
  3. mi sie takie odcienie nie podobaja:( ale u kogos na paznokciach wygladaja bardzo fajnie.

    ReplyDelete
  4. może i ładny, ale nie w moim klimacie (perfectbody-fit@blogspot.com)

    ReplyDelete
  5. Gdzie mozna go kupic ?

    ReplyDelete
  6. I can't wait to get the Beetle Juice collection! So pretty!!

    ReplyDelete
  7. Drogi Anonimie: lakier mam z Asos, ale na razie jest tam niedostępny - trzeba polować.

    ReplyDelete
  8. Bardzo dziekuje za odpowiedz :)

    ReplyDelete
  9. Co za kolory, ale się mieni :D Niesamowity!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...