Wednesday, 30 November 2011

Paper punch!

Hello
For today I've got a silly mani which I did today (in despair). I'm basically in pain these days and I don't know what to do with myself. I suddenly spotted a paper punch and I thought that a manicure with paper confetti might be well funny (See, I was really desperate). You can use any colour, any paper, texture...how great! I decided to go for black and white letters for starters. I also used tweezers and  paper glue to make the dots stick more properly. Basically the thinner paper you use, the better.  Then loads of top coat.

                                                                      * * *
Na dzisiaj trochę głupkowate mani, które zrobiłam w akcie desperacji. Od kilku dni czuję się nieciekawie i jak mam wolną chwilę, to nie wiem co ze sobą począć. W tej samopoczuciowej mieliźnie zobaczyłam nagle dziurkacz i stwierdziłam, że manicure z konfetti może być całkiem fajny (Widzicie, naprawdę miałam kryzys). Można użyć każdego koloru, papieru, wzorku...całkiem ekscytujące. Na początek zdecydowałam się na czarno białe litery. Potrzebna mi była też pęseta i klej do papieru, żeby dokładnie przykleić te kropki. Ogólnie im cieńszy papier, tym lepiej, bo mniej odstaje. No i na koniec, sporo top coatu.




9 comments:

  1. Fun! I'm surprised the paper didn't go translucent with the topcoat added--must be sturdy paper. :)

    ReplyDelete
  2. @KarenD: Actually I was surprised too, I also thought that the letters could smear, but luckily, it didn't happen. Paper was sturdy indeed, so on the other hand, it was rather difficult to stick it properly. I definitely need to master this technique. :D

    ReplyDelete
  3. Wyszło bardzo ciekawie :) Papier nie odstawał i nie odpadał?

    ReplyDelete
  4. Nietypowe, pomysłowe ale tak strasznie okropne :D Tak paskudne, że aż śmieszne :D (bez urazy:))))

    ReplyDelete
  5. Katie - papier lekko odstawał, ale pewnie więcej top coatu załatwiłoby sprawę...co do odpadania, to ciężko powiedzieć, bo długo nie nosiłam. ;d

    Kejti - spoko, nie musi Ci się podobać. ;)

    ReplyDelete
  6. Hi, the ωhole thing is gοing finе here аnd ofcourse every one
    іs sharing facts, that's genuinely good, keep up writing.
    my website :: winning him back long distance

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...