Tuesday, 22 November 2011

Nail Polish Addict Competition

Hello!
I'd like to announce my first humble competition for all the Whale's Nails readers! I thought that giving away nail polishes would be slightly boring, so I came up with a canvas shopper bag with my own nail polish design. It is hand painted and together with the bag ready for your adoption. I took me a long time to decide for a competition on my blog (it somewhat feels like bribery) and I don't hope for an influx of new subscribers...I just wanted to thank you for being here. :) It means a lot for me.

The rules are simple:
1) You need to be a GFC follower or like Whale's Nails on Facebook.
2) You need to submit a comment below explaining why you should get this bag (and add your  Google Follower name/FB name)
3) The competition ends in the evening on the 18th December.
4) It is open internationally.
5) I will pick my favourite answer and announce the winner soon after.

Hej!
Postanowiłam zrobić pierwszy skromny konkurs dla wszystkich Czytelniczek mojego bloga. Wydawało mi się, że rozdawanie lakierów jest już trochę nudne, więc zdecydowałam się zrobić eko torbę z lakierowym wzorem. Namalowałam go ręcznie i razem z torbą szukają nowego domu. :)
Długo się zbierałam, żeby zorganizować konkurs (bo mimowolnie kojarzy mi się to trochę z przekupstwem), nie liczę też na wielki przypływ nowych obserwatorów...po prostu chciałam Wam podziękować za czytanie, komentowanie i oglądanie. :)


Zasady są proste:
1) Aby wziąć udział musisz obserwować blog przez GFC albo polubić Whale's Nails na Facebooku.
2) Potem napisać w komentarzu pod notką, dlaczego torba powinna trafić właśnie do Ciebie (i dodać pod jakim nickiem Google/albo na Facebooku obserwujesz blog)
3) Konkurs kończy się 18 grudnia wieczorem.
4) Jest międzynarodowy.
5) Wybiorę odpowiedź, która najbardziej mi się spodobała i ogłoszę zwycięzcę jak najszybciej po 18tym.





BTW, feel free to like my new bag project  on FB (more bags coming up soon) -> LoonyLooks

30 comments:

  1. Yummm, chcęęę jąą *.*
    A więc zgłaszam się :D
    Obserwuję jako Paramore.
    Torba powinna trafić do mnie z prostego powodu - wreszcie, wyjeżdżając, będę gdzie miała zmieścić moje wszystkie kochane lakiery (żadna kosmetyczka ich nie mieści ;D!

    ReplyDelete
  2. Zgłaszam się, torba jest cudna :)

    Lubię na FB jako Atqa Beauty (strona)

    Torba powinna trafić do mnie, bo nie musiałabym już nikomu tłumaczyć po co mi kolejna buteleczka lakieru. Wystarczy wziąć ze sobą torbę na lakierowe zakupy :)

    ReplyDelete
  3. aaa zgłaszam się!:D ale czadziorska torba:D:D
    obserwuję jako annawanna
    a torba powinna trafić do mnie ponieważ 1.co jak co,ale lakiery to moje uzależnienie (na szczęście jedyne:P). 2. uwielbiam ekotorby (podobnie jak torebki) mam już z motywem folkowym, z kotem z aukcji charytatywnej, dwie z cypru, ale żeby wyprodukować TAKĄ torbę, to do tej pory nikt nie wpadł a od razu bym ją kupiła:D
    3. urodziny mam co prawda 17 grudnia ale wygrana jej byłaby miłym prezentem=P
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Zgłaszam się:-)
    Obserwuje jako Piontkowa.
    Torba powinna trafić do mnie, ponieważ kocham i torby i lakiery. Poza tym kiedyś jedna fajna torba podczas wypadu do sklepu na rowerze wkręciła mi się w kolo i zginęła śmiercią tragiczna:-( mi tez niewiele do tego brakowało, bo rower się zatrzymał, a ja poleciałam do przodu. Na szczęście paznokcie to przetrwały, co tam podarte spodnie, siniaki i obdarcia na twarzy, rekach i kolanach;-D

    ReplyDelete
  5. Też się zgłaszam!
    Obserwuję jako Little-XXS
    A dlaczego torba powinna trafić do mnie ?

    Powodów jest dużo, ale..:
    - uwielbiam takie torby, są genialne i nadaja się do wszystkiego

    - jestem uzależniona od lakierów do paznokci - taki tytuł ma mój blog :-)

    ReplyDelete
  6. I ja się zgłaszam :) obserwuję jako Suzie Q. Zawsze czytam tego bloga, ale do tej pory się nie ujawniałam. Torba powinna trafić do mnie, by pomóc mi w ujawnianiu nałogu, jakim jest lakieroholizm. Będzie absolutnie idealnym rekwizytem w odkrywaniu przed światem lakierowego podziemia.

    ReplyDelete
  7. GFC follower
    mail: gabjuk@hotmail.com

    reason why I want this bag? 'cause it's amaazing! :)

    xoxo

    ReplyDelete
  8. Obserwuję Cię jako VedetteP
    mala_malutka@o2.pl

    Przyznam, że pewnie będzie wiele ciekawszych pomysłów na dostanie tej torby niż mój, no ale poetka ze mnie żadna :D Torba wyjątkowo mi się podoba, a w dodatku jest eko, co bardzo sobie cenię :) Nie znalazłam u siebie w mieście żadnej fajnej eko torby i jestem skazana na chodzenie z zielonym paskudztwem z supermarketu. Dlatego myślę, że zastępstwo tego mojego paszteciku na fajną lakierową torbę by mi się przydało pod względem estetycznym :) a przy okazji wchodząc do jakiejś drogerii z innymi zakupami od razu zasugerowałabym ekspedientkom, że idę po kolejny lakier :D

    ReplyDelete
  9. O Boże! jak tylko ja zobaczyalam zaczelam szukac w sieci, gdzie mozna ja kupic - a pozniej doczytalam, ze to hand made! jestem pod wrazeniem!

    chcialabym ja bardzo, moglabym w niej nosic wszystkie swoje lakiery i zawsze bylyby blisko;) a tak naprawde to łał: chcę ją nosić z dumą na ramieniu codziennnie!!!

    obserwuja jako Agata Ma Nosa, mam Cie w blogrollu.

    ReplyDelete
  10. Obserwuję jako Tanyia : aniiuszka@gmail.com

    Torba powinna trafić do mnie, ponieważ na co dzień staram się być eko. Mam 2 torby ekologiczne, w jednej przecieraja mi sie już ucha, więc potrzebna by była wymiana ;) Poza tym torba jak znalazł dla lakieromaniaczki :D

    ReplyDelete
  11. obserwuję przez GFC (desirée/le.noir.dahlia@gmail.com)

    dzięki tej torbie mogłabym szerzyć zacny nałóg, jakim jest lakieroholizm, a nuż zainspirowałabym kogoś do pomalowania paznoki :) dodatkowo czerwona buteleczka na torbie idealnie komponowałaby się z moimi czerwonymi włosami i czułabym się strasznie fajna dumnie krocząc z tak oryginalną torbą, o propagowaniu bycia eko już nie mówiąc - same korzyści dla wszystkich :)

    ReplyDelete
  12. Obserwuję jako Quera
    asiulkas26@interia.pl
    Na fb lubię jako Asia S.
    notka: http://planet-quera.blogspot.com/p/rozdania-2.html

    Dlaczego ta torba powinna trafić do mnie? Bo jestem lakieromaniaczką i dobrze mi z tym! A gdybym wyszła na miasto z tą torbą, wszyscy by o tym wiedzieli i odruchowo zerknęli na moje paznokcie, nad którymi tyylee pracuję :) W końcu moje wysiłki nie poszłyby na marne. A tak poza tym: widok mnie z tą torbą wypełnioną po brzegi lakierami: niezapomniany :D

    ReplyDelete
  13. ponieważ na blogu tłumaczysz wszystko na angielski postanowiłam się tym zainspirować :P

    yesiwantyouback6@wp.pl
    obserwuję jako yesiwantyouback


    "I want to win this bag,
    eko torba to niezbędnik nie tylko małolat
    red colours are very sexi
    ta torba każde Twoje zakupy zmieści
    big picture of nail polish
    spróbój wygrać nim się spóźnisz
    I paint my nails when I have free time
    Odpowiednio będzie prezentować się wiosną, gdy nadejdzie maj
    Take your chance, write a comment
    to jest odpowieni moment!
    yes! I want to have this bag my login is yesiwantyouback" :))

    ReplyDelete
  14. gfc: Leann Fisher
    email: lfisher2@midmich.edu

    I'd love to win this bag to carry my polishes in! I love painting my friends' nails and it would be so much easier to tote around this bag, rather than drag my polishes around in my purse, weighing it down. Plus, I could show everyone else how much of a fan (addict!) of nail polish i am! Thank you for the giveaway! :)

    ReplyDelete
  15. GFC: Honeypotter
    email: Yogalover364@gmail.com

    (I tried to post this once already, so I apologize if it's posted twice by accident!)

    Why should I get this bag? Well, I've recently taken an interest in buying locally to support my local farmers. I've been going to farmers markets every weekend for the past two months, and I would love a bag like this so that I can use it to carry back all the fruit and veg I buy instead of using the plastic bags that are supplied by the vendors.

    ReplyDelete
  16. ♥. Obserwuję jako ` , Donia. ♥
    ♥. rainboww@poczta.onet.pl
    ♥. Uwielbiam lakiery i ekologię - łał, jaka ja oryginalna. Cóż, moje paznokcie to jedna wielka masakra. Rozwarstwiają się, są kwadratowe, a dbam o nie intensywnie. Gdybym miała taką torbę, odwracała by wzrok od moich paskudnych łap - a może i zainspirowałaby mnie to popracowania nad nimi? :)

    ReplyDelete
  17. Nie mam pomysłu na ciekawe umotywowanie chęci posiadania torby, chciałam tylko napisać, że jest świetna! Marzy mi się czarna koszulka z takim malunkiem :)

    ReplyDelete
  18. The way of a fashionista is to make an entrance and a fashion statement by flaunting her worldly possessions!

    Thanks for the giveaway, the bag is totally divalicious!

    GFC: jc
    Email: yumihamano@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Because is so cute, reusable,I loved, I'm a nail polish addicted and no one in Brazil have a bag like this, I'll be the only one!

    ReplyDelete
  20. obserwuje przez google jako qbritneyq
    mail: ewawrob99@interia.pl

    Chciałabym ją mieć bo jest bardzo ładna a po za tym chodzę na siatkówkę, byłaby idealna na strój a dziewczyny byłyby o nią na 100% zazdrosne ;d fajnie by się też sprawowała na moje kosmetyczne łowy (zakupy) a do tego czerwony .. mmm ;D

    ReplyDelete
  21. Zgłaszam si e :***
    Obserwuje jako Marta^.^
    e-mail :gieniamucha@wp.pl
    notka:http://mojjpamietnikk.blogspot.com/2011/10/giveaway.html
    Na Facebooku lubię jako :Marta Paw..k

    Czemu chciałabym ją miec?
    =>Ponieważ czerwony mam mundurek i świetnie do tego by pasował
    =>Nie widziełam jeszcze nikogo w moim mieście w takiej torbie-("nowośc";>)
    =>Bardzo , bardzo bardzo mi się podoba!
    =>Ma prześliczny rysunek
    =>lubię czerwony
    =>lakiery , lakiery i jeszcze raz lakiery!!!;***
    =>miły prezent na święta.
    I wiele wiele innych rzeczy .!
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  22. oh my gosh, this is beyond adorable! my friend is the most nailpolish addict ever. she has a different nail design almost everyday. it's insane how she has the time to do it. this would be perfect for her. i would give it to her as a christmas present if i win it!

    my GFC name: Read My Life As Carrie
    my email is mylifeascarrie@gmail.com

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Zgłaszam się :D
    dzolls
    dzollsisko@gmail.com

    Dlaczego chcę ją mieć? Bo wtedy nie będę się musiała tłumaczyć podczas zakupów lakierowych, dlaczego ich aż tyle kupuję, nie będę się musiała dłużej ukrywać i czaić - zakupy z tą torbą to będzie to moja własna prywatna Parada Równości :D

    ReplyDelete
  24. ah, a na fejsie obserwuję jako Kot Ogrodnika (FB) :) no i blogroll oczywiście tez praktykuję ;]

    ReplyDelete
  25. Nigdy nie byłam specjalnie proekologiczna, ale ostatnio przejeżdżałam koło wysypiska i autentycznie przeraziła mnie ilość wszelkiego rodzaju foliówek, plastikowych butelek i innych nierozkładalnych_w_tym_tysiącleciu_śmieci. Od tamtej pory coś mnie tknęło i jednorazówki w sklepach biorę tylko, jak muszę (np. kupując mięso), przerzucam się na eko kosmetyki i takim sposobem chcę zbawić świat :D Twoja torba łączy dwa w jednym: jest eko i śliczna :P na dodatek pomoże mi wrócić do lakierów, które ostatnimi czasy traktowałam nieco po macoszemu i kurzą się biedactwa moje w pudełeczku ;)

    na facebooku obserwuję jako Zuzanna M. ;)

    ReplyDelete
  26. Obserwuję jako Shopping Monster
    niosewampicie@gmail.com

    Torba powinna trafić do mnie, żebym mogła sprawdzić, czy moje wszystkie lakiery się w nią zmieszczą. A jeśli jakimś cudem zostanie trochę wolnego miejsca, to szybko je zapełnię :D

    ReplyDelete
  27. Ps:Na facebooku lubię to jako :Marta Paw..k:*

    ReplyDelete
  28. What a cute blog! I found it when someone linked to your new badges.

    My Reason For Wanting This Bag Is:
    I like to have reusable tote bags for shopping! It is much better for the environment than plastic disposable bags. The problem is most "eco-totes" are very blah and boring to carry. This one is so great!
    I also love hand-made things, and would be proud to show this off!
    Besides that... I am a nail polish addict, so it is fitting for me to carry, haha.
    GFC: Rochelle
    http://elle-hime.blogspot.com

    Thanks for the chance!

    ReplyDelete
  29. Zgłaszam się :)

    Dlaczego torba powinna trafić właśnie do mnie? Bo jest piękna, jedyna i niepowtarzalna. Poza tym lubię ekotorby, są wygodne i przede wszystkim ekologiczne ;) Niestety posiadam tylko jedną na której jest logo jakiejś nieznanej mi firmy. Z tą torbą mogłabym się identyfikować, uzewnętrzniałaby moje zainteresowania i pewno zwracałaby uwagę :) Być może zainspirowałaby kogoś do pomalowania paznokci?

    ...Ja z przyjemnością chodziłabym na lakierowe zakupy z tą torbą!:)

    ReplyDelete
  30. Zapomniałabym!
    obserwuję jako ejndzel
    e-mail: ejndzel92@tlen.pl

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...