Thursday, 24 November 2011

My birthday mani: Nubar, Verde

Hello,
So it's my birthday today and I decided to use a nail polish which I got from Sabb (SpookyNails) for my birthday. It's Verde from Nubar and obviously I love it. It's a glass fleck nail polish with kind of  subtle duo chrome effect (very visible in the bottle though), Verde is dark olive green with old gold sheen. It's really fun to look at, but I like best from a distance - Verde reminds me of some chic fabric, black pearls...it looks rather metallic from a distance, a bit vampy with olive shine. Hard to describe, really. 2 coats are enough, but I applied 3, it always looks cooler with glass fleck polishes. In the photos I'm also wearing a thin layer of top coat, but it's not a type of a nail polish which is meant to be super glossy. I like its semi metallic look.

                                                                  * * *
A więc dziś są moje urodziny i pomalowałam paznokcie urodzinowym lakierem od Sabb (SpookyNails). To Verde Nubara i oczywiście jestem zakochana. To lakier o wykończeniu glass fleck (czyli pełen drobinek na całej powierzchni). Ten lakier ogólnie jest dziwaczny, ma też lekki duo chromowy efekt (a w butelce bardzo widoczny), taka ciemna oliwka z poświatą starego złota. Obserwowanie go jest dość ekscytujące, a mi najbardziej podoba się z odległości, kojarzy mi się z jakimś drogim materiałem, czarnymi perłami...z daleka wygląda raczej metalicznie, nieco vampowo z oliwkowym refleksem. Ciężko go opisać. Przy malowaniu 2 warstwy wystarczą, ale ja wolę 3, glass flecki najlepiej wtedy wyglądają, moim zdaniem. Na zdjęciu mam też cienką warstwę top coatu, ale to nie jest jeden z tych lakierów, które mają być super błyszczące. Podoba mi się ten pół metaliczny efekt.



Sunlight/ Słońce



12 comments:

  1. Piękny lakier! Z okazji urodzin przesyłam pozytywną energię i życzenia - aby kolekcja lakierów powiększała się o same ślicznotki :-)

    ReplyDelete
  2. wszystkiego najlepszego, spełnienia marzen :) a lakier sliczny

    ReplyDelete
  3. świetny! Podoba mi się taki efekt.
    Wszystkiego najcudowniejszego :*

    ReplyDelete
  4. Wszystkiego najlepszego:) ciekawy lakier:)

    ReplyDelete
  5. Szczęściara, taki prezent dostać ;)
    Wszystkiego najlepszego :]

    ReplyDelete
  6. 100 lat! :)
    Ładny ten lakier... :))

    ReplyDelete
  7. lakier bardzo ładny, ale przede wszystkim Wszystkiego NajNajNaj.. lepszego :)

    ReplyDelete
  8. ciesze się, że ci się podoba :>

    ReplyDelete
  9. I have awarded you the Versatile blogger award, and you can claim it on my blog if you like :]

    ReplyDelete
  10. Happy birthday! Just found your blog! Am a new follower!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...