Saturday, 26 November 2011

Mollon Pro, 6

Hello,
A  very difficult to photograph nail polish today, Mollon Pro 6. My camera always goes crazy when it comes to reds and pinks, I always edit the pics to make the colours look as accurate as possible, but this time I went crazy too and didn't know what to do to make it look proper.  So apologies... Anyway, it's a very nice pink, reminds me of ham colour a little. It's not too bright, not too muted, just moderate...it's just a shade, which would suit everyone, I would say...Well, and you may say it's boring, but I find such classic colours always useful. What I like most about these nail polishes is quick drying time and easy application (just like butter). 2 coats.

                                                                         * * *
Na dziś ciężki do sfotografowania lakier, Mollon Pro 6. Mój aparat zawsze szaleje przy różowych i czerwonych lakierach, a ja zawsze edytuję zdjęcia żeby kolory były jak najbliższe rzeczywistości, ale tym razem ja też szalałam i nie miałam pojęcia co zrobić, żeby lakier wyglądał jak należy. ..więc nie sugerujcie się za bardzo tymi swatchami. W każdym razie, to bardzo fajny odcień różowego (przypomina trochę szynkę) - nie jest zbyt jaskrawy, ani zbyt przykurzony, po prostu w sam raz....wydaje mi się, że to taki kolor, który każdemu będzie pasował...Pewnie powiecie, że jest nudny, ale ja uważam, że takie klasyczne kolory, zawsze się przydają. A najbardziej w tych lakierach podoba mi się to, że tak szybko schną i że tak łatwo się nimi maluje. 2 warstwy.




11 comments:

  1. Skojarzenie z szynką boskie - ale coś w tym jest :-)

    ReplyDelete
  2. Dla mnie to jest kolor świnkowy :) Śliczny

    ReplyDelete
  3. Otagowałam Cię ciachowym rankingiem, jeśli nie masz ochoty to po prostu zignoruj :-) - http://as-a-hatter.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    ReplyDelete
  4. Porównanie do szynki mnie rozwaliło ;D
    Ciekawy kolor :)

    ReplyDelete
  5. Szynkowy kolor jak nic:D
    Pięknie wygląda na paznokciach;-)

    ReplyDelete
  6. ta szynka wyglada calkiem fajnie mimo,ze jestem wege:)

    ReplyDelete
  7. Krash - świnia = szynka :D

    tutaj tak tego nie widać, ale on naprawdę jest wędliniarski :D

    ReplyDelete
  8. Cześć, szukam jakiegoś zamiennika dla tego lakieru, który jest tani i ogólnodostępny :)Proszę o pomoc :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...