Monday, 28 November 2011

Misa: Got it made in the shade

Hello
Got it made in the shade, Misa - this is my birthday party nail polish choice. And I just can't remember its name, never ever. I simply don't get it. Anyway, it's one of my favourite shades, pale, washed out khaki. The green tones get more visible in artificial light, but still, it's not extremely green. You need only two coats for full opacity and it applies real easy. I've read on other blogs that their twin polishes (like Da Bush, Essie and Stranger Tides from OPI are less opaque but the colours are pretty much the same). I also didn't apply top coat for the party (because I was running out of time - same old story), but I had no tip wear whatsoever for the next two days.
I think Misa polishes are amazing, I got only 4, but each of them is really great when it comes to quality, drying time, application. Oooh, I wish I could get some more soon!


                                                               * * *
Got it made in the shade, Misa - to mój wybór lakierowy na urodzinowe wyjście. A tej nazwy nie mogę po prostu zapamiętać, nigdy, przenigdy. Po prostu jakoś mi nie leży. W każdym razie, to jeden z moich ulubionych kolorów, jakby jasne, wyprane khaki. W sztucznym świetle zielone tony są jeszcze bardziej widoczne, ale nie jest taki zielony-zielony. Wystarczą mu dwie warstwy i bardzo łatwo się nim maluje. Czytałam na innych blogach, że jego lakierowe rodzeństwo (czyli np Da Bush, Essie czy Stranger Tides z Opi są mniej kryjące, ale kolory są niemal identyczne). Aha, przed wyjściem nie użyłam top coatu (bo miałam za mało czasu, jak zawsze!), ale mimo to, końcówki w ogóle się nie starły przez następne dwa dni.
Uwielbiam lakiery Misy, mam tylko 4 ale każdy jest świetny jeśli chodzi o jakość, czas schnięcia i łatwość malowania. Chciałabym kupić więcej niedługo...o nie!




5 comments:

  1. jest kapitalny, nie widziałam jeszcze takiego koloru

    ReplyDelete
  2. ja mam stranger tides i też uwielbiam ten kolor! a misy też mi dobrze leżą i tak samo zastanawiam się nad powiększeniem kolekcji hehe :)

    ReplyDelete
  3. Made in the Shade is slang for having something easy or relaxed. You don't hear it very often though.

    Happy Birthday - it's a great color choice.

    ReplyDelete
  4. ładny, mam trochę podobny z Wibo.
    Zazdroszczę paznokci i skórek, bardzo zadbane :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...