Tuesday, 29 November 2011

Jumpy 167 (from Vipera)

Hello ladies,
I hope my international readers (if there are any at all) are not extremely bored with me posting such underground nail polish brands. I just swatch my stash randomly, but every time I grab another OPI or ChinaGlaze I just go 'meh, it's been everywhere already'...
That's another Polish brand and their series of mini polishes called Jumpy. This one is pale, light grey, number 167. The shade is neutral, which I think is very flattering. It doesn't look bluish, greenish or purplish, just pure grey. It dries quickly and needs 3 coats (but perhaps 2 would be enough, the thing is that the brush is really small and it somehow applies really thin coats). 

                                                                  * * *
Lakier Vipery z serii Jumpy, numer 167. To blady, jasny szary - jest neutralny przez co ładnie wygląda na dłoniach...nie ma żadnych niebieskich, zielonych czy fioletowych tonów, po prostu czysta szarość. Dostałam ten lakier w prezencie od lakierowej koleżanki i jestem z niej bardzo zadowolona. Nie zawsze szarość u mnie ładnie wygląda, zwykle brzydko...a ten jest w sam raz. Wysycha szybko, ale potrzebne są raczej 3 warstwy, żeby ładnie wyglądał (dwie pewnie byłyby też okej, zależy od techniki malowania - dla mnie ten pędzelek jest jakiś za mały i zawsze warstwy są zbyt cienkie).


9 comments:

  1. Lubię Jumpy, ten jest bardzo ładny :)
    Ostatnio nawet kupiłam podobny, z Revlona i jestem ciekawa takiej szarości u siebie.

    ReplyDelete
  2. Miałam go,bardzo ładny odcień:) muszę kupić znowu,bo już skończył swój żywot:)

    ReplyDelete
  3. Of course we don't mind, I LOVE Jumpy polish. :) This one is really gorgeous, I love it. I'm wearing a grey Misa ATM and am loving it, it's my grey phase or something. :)

    ReplyDelete
  4. Mam ten odcień i bardzo go lubię, mam dużo szarych ubrań, więc łatwo jest mi go dopasować do stroju, a na paznokciach wygląda naprawdę fajnie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...