Friday, 11 November 2011

I'm a star, Catrice

Hi Ladies,
Sorry I haven't posted much lately but I came up with a new project...and it seems I'm a bit one-track minded, because I couldn't focus on anything else...
I want to show you I'm a star from Catrice. It's a shade I can't really describe, probably golden green fits? I'm really into such etno, boho colours lately....I want more!
It was difficult to take photos of this polish, it never looked pretty enough. It looks much cooler in real, more metallic and sleek. Application is rather fine, regular two coats...however, I found the formula to be a little bit too thick and gluey...but it is very possible that someone opened it in a drug store (DEATH STARE).

                                                                   * * *
Trochę zaniedbałam blog, bo kilka tygodni temu przyszedł mi do głowy nowy projekt...i wygląda na to, że mam jakąś dysfunkcją ośrodka działania, bo potrafię skupić się tylko na jednej rzeczy...
Chciałabym pokazać I'm a star, Catrice. Nie umiem opisać tego koloru w ogóóóle....chyba zielone złoto najlepiej pasuje? Ostatnio bardzo mi się podobają takie ento-boho kolory i chcę mieć więcej takich lakierów.
Trudno też było zrobić mu zdjęcia. Nigdy nie wyglądał wystarczająco ładnie. Na żywo jest jakiś fajniejszy, gładszy i bardziej metaliczny. Malowanie w sumie w porządku, typowe 2 warstwy...ale, dla mnie formuła jest trochę za gęsta i taka kleista...ale bardzo możliwe, że po prostu ktoś go odkręcał w drogerii (MORDERCZE SPOJRZENIE).





8 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...