Monday, 7 November 2011

Don't forget Ruby - layering

Hello,
For today I've got a great combo recommended by SpookyNails, as promised. As a base I used Forget Me Not (Catrice), just one coat. Then I added  a thin layer of Ruby Pumps (ChinaGlaze) and lots of top coat. It basically made Forget Me Not look like a warm purple, which I love. I always disliked something about all of my metallic purples, I think they were all just too cool toned for me.  In the photos it looks a bit like duochrome, but in real life it looked more even, I would say. So, I really encourage you do try something similar, any metallic/shimmery purple would do, I believe. I will try it again soon, but with other purple as Catrice polishes never last long enough for me.

                                                                       * * *
Na dziś, tak jak obiecałam, świetny duet polecony mi przez SpookyNails. Jako bazę użyłam Forget Me Not (Catrice), tylko jedną warstwę. A na to dość cienką warstwę Ruby Pumps (ChinaGlaze) i sporo top coatu. Ogólnie dzięki temu Forget Me Not zrobił się ciepłym fiolet, co bardzo mi się podoba. Zawsze w moich metalicznych fioletach coś mi nie leżało, chyba wszystkie były dla mnie zbyt chłodne. Na zdjęciach wygląda trochę duochromowo, ale na żywo efekt jest raczej bardziej jednolity. Bardzo polecam taką dwójkę, wydaje mi się, że każdy fioletowy/shimmerowy lakier będzie się nadawał. Ja niedługo spróbuję znowu, tylko z innym fioletem, bo Catrice niestety nie trzymają się u mnie najlepiej.


17 comments:

  1. Efekt jest naprawdę świetny :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Swietny efekt. Rubby pumps lezy u mnie rzadko uzywany (ze wzgledu na oczojebnosc niestosowna do pracy), moze sprawdzilby sie w duecie z Valerie Zoya? Sprobuje na pewno :)

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyszło, muszę spróbować z moim Ruby Pumps:-)

    ReplyDelete
  5. Super efekt, mam obydwa w domu, więc spróbuje :))

    ReplyDelete
  6. Fantastyczne połączenie! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...