Monday, 14 November 2011

Aqua Cool - Rimmel

Hello,
I've got a lovely shade for today - Aqua Cool 420, Rimmel. I bought it because I was curious whether it is Cashmere Cardigan (Orly) dupe (and of course I loved the colour). Sadly they are not dupes (not that I'm complaining, I have at least two unique nail polishes, hah). Cashmere Cardigan is still much more purple. I'll try to compare them soon and post a note about it, but you can trust me, I hope. Application is alright, I must say I quite like Rimmel's wide brushes, but I know many people find them annoying. It's one of my favourite blue nail polishes.

                                                                   * * *
Dzisiaj chciałabym pokazać świetny lakier - Aqua Cool 420, Rimmel. Kupiłam go bo byłam ciekawa czy jest podobny do Cashmere Cardigan (Orly), pomijając oczywiście to, że bardzo wpadł mi w oko. Niestety nie są lakierowymi bliźniętami (tzn aż tak nie żałuję, przynajmniej mam dwa różne lakiery, ha). Cashmere Cardigan jest wyraźnie bardziej fioletowy...porównam je niedługo i napiszę notkę, ale mam nadzieję, że mi uwierzycie na słowo. ;) Malowanie jest  w porządku, w sumie lubię te szerokie pędzelki Rimmela, ale wiem, że wkurzają wiele osób. To jeden z moich ulubionych niebieskich, jest cudny.




14 comments:

  1. Piękny:) bardzo podoba mi się ten odcień!

    ReplyDelete
  2. bardzo ładny kolorek, a jak tam krycie? mam z tej serii miętowy i jest kiepski :(

    ReplyDelete
  3. Ale cudowny kolor, ślicznie wygląda na Twoich paznokciach ;))

    ReplyDelete
  4. Very beautiful blue, it also reminds me of China Glaze Secret Periwinkle

    ReplyDelete
  5. Jest piękny, widziałam go dziś na żywo *.*
    Świetne zdjęcia, no i fajnie, jak są większe :)

    ReplyDelete
  6. Fajny kolor.Taki pastelowy niezapominajkowy.

    ReplyDelete
  7. Śliczny! Myślisz, że dorwę go w Rossmanie?

    ReplyDelete
  8. Laindise - myślę, że spokojnie, one niedawno w sumie się pojawiły i nie sądzę, że to jakiś oblegany kolor w Polsce. ;)

    ReplyDelete
  9. Też mam ten lakier, jest cudny! Mam wrażenie, że wiele osób z wąskimi paznokciami narzeka na te pędzelki - ja osobiście jestem nimi totalnie zachwycona!!!! Zamieniłabym każdy pędzelek z innych lakierów na właśnie taki - duży, płaski, ścięty po bokach. Ze względu na moje dość szerokie płytki układa mi się na paznokciu idealnie:)

    ReplyDelete
  10. zakochałam się w tym odcieniu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...