Wednesday, 12 October 2011

Wibo 58

Hello,
I think this is last Wibo Express Growth from my collection (except for glitters), it's number 58. I must say that I'm in love with the shade, I find it really special because it seems to have some tiny yellowish/greenish hint to it, so it doesn't look like true blue. It's very jelly so I like it best on short nails, 3 coats needed.
It also has a lovely shine, since it's jelly. I think it wouldn't look that cool if it was a cream polish.

*Photos taken after 1 day of wearing / no top coat

                                                                       * * *
Wydaje mi się, że to już ostatni Wibo Express Growth z mojej kolekcji (poza brokatami), ma numer 58. Muszę przyznać, że uwielbiam ten kolor, jest nietypowy bo ma w sobie jakąś taką małą zieloną/ żółtą nutę, więc nie wygląda jak typowy niebieski. Ma wykończenie jelly, więc najlepszy jest chyba na krótkich paznokciach. Wymaga też ok 3 warstw, jak większość lakierów jelly. Z uwagi na to, że to jelly ma super połysk, wydaje mi się, że ten lakier nie byłby taki fajny gdyby był zwykłym kremem. ;)

* Zdjęcia robione po 1 dniu noszenia/ bez top coat.





6 comments:

  1. Bardzo fajnie wygląda a jak się błyszczy <3

    ReplyDelete
  2. Też go mam, ale u Ciebie jakoś lepiej wygląda ;)

    ReplyDelete
  3. Zapraszam na mojego nowego bloga: http://lilianaablog.blogspot.com/ :)))

    ReplyDelete
  4. Prześlicznie się błyszczy, u Ciebie wszystkie lakiery super wyglądają. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...