Friday, 14 October 2011

Time for Zombies

Hiya
Halloween, ghosts, zombies, witches, monsters, vampires...just a few of my favourite themes. And this is the best time to make my preferences alive. Here are my previous nail arts : skulls and Dracula - have a look if you haven't seen them yet.
Today is a zombie day. Hope you like it and let me know if you would like to see more designs like that - thanks!

                                                                    * * *

Halloween, duchy, zombie, czarnowice, potwory, wampiry...to tylko kilka z moich ulubionych klimatów. A teraz jest najlepszy czas żeby wcielić moje upodobania w życie.  :P Tutaj są moje wcześniejsze wzorki : czaszki i Dracula, zajrzyjcie jeśli ich jeszcze nie widzieliście.
Dzisiaj dzień zombie...mam nadzieję, że Wam się spodobali i dajcie mi znać czy chcielibyście oglądać więcej wzorków na blogu - dzięki!


12 comments:

  1. Hehehe superanckie :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne! Zombie sa popularne ostatnio na paznokciach, ale w takim fajnym wydaniu pierwszy raz widze :)

    ReplyDelete
  3. Super. Ja jak najbardziej uwielbiam Twoje wzorki. Zamieszczaj ich jak najwięcej. ;)

    ReplyDelete
  4. Dzięki, fajnie, że się podoba..i więcej pewnie pojawi się niedługo :)

    ReplyDelete
  5. This is creepy and cute at the same time!

    ReplyDelete
  6. trochę przypominają mi Czesia ;-P

    ReplyDelete
  7. hahahhahaha śmieszniutkie :D mega są :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...