Saturday, 1 October 2011

Super Furry Animals

Day 3.
Hi, I'm a bit late today, but had a busy and lazy day at the same time (been drawing quite a lot and watching snooker on TV). Here's another nail art I made a few days ago. All I used is a pale yellow nail varnish (will post its swatches soon), black and white acrylic paint and top coat. Same old story, really.
Stay tuned for my nail art posts this week. :)

                                                                           * * *
Dzień 3. 
Dzisiaj jestem trochę spóźniona, bo miałam zarazem zajęty i leniwy dzień (dużo rysowałam i oglądałam snookera w TV, jest turniej w Polsce!). A dzisiaj kolejny wzorek, który zrobiłam kilka dni temu.  Użyłam tylko: jasny żółty lakier (niedługo zrobię o nim notkę), białą i czarną farbę akrylową i top coat. Wszystko po staremu. A niedługo kolejne wzorkowe notki. :)




6 comments:

  1. Kurcze, to się nazywa perfekcja. Uwielbiam Twoje wzorki. Mogłabym patrzeć na nie dniami i nocami ;)
    Oczywiście, obserwuję i pozdrawiam.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...