Sunday, 9 October 2011

Peripera - Perry Farrell

Hello, for today I've got a nail varnish in the most fancy bottle of all. :) I also like the name of this brand, as it reminds me of one of my favourite artists, Perry Farrell (his name is supposed to be a play on the word 'peripheral'). Well, I'm insanly in love with cats, so I simply love the bottle. The nail polish is just a simple, hot pink jelly with a tiny shimmer/sheen (which isn't really visible on nails). But the bottle...THE BOTTLE! Oh, and I got it from SpookyNails. Thanks :*

                                                                       * * *
Hej, na dziś mam lakier w najfajniejszej butelce ze wszystkich. Bardzo podoba mi się nazwa firmy, bo przypomina mi o jednym z moich ulubionych muzyków (Perry Farrell, który sam to wymyślił, żeby brzmiało jak słowo "peripheral"). Poza tym uwielbiam koty, więc po prostu zakochałam się w tej butelce. Lakier to zwykły, jaskrawy róż o wykończeniu jelly. Ma też mały shimmer, poświatę, ale na paznokciach raczej tego nie widać...no ale butelka...BUTELKA! Achhh, lakier dostałam od SpookyNails. Dzięki :*





12 comments:

  1. jak dla mnie on mógłby być nawet w kolorze kału i wymiocin a i tak by był najfajniejszym lakierem w kolekcji kotomaniaka :D

    ReplyDelete
  2. Cudna buteleczka. Kolor też bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  3. oj tak, zgadzam się z sabbatha! nie ważny kolor, nie ważne jak wygląda na paznokciach... ważne, że buteleczka się ślicznie prezentuje na półce i można patrzeć i patrzeć..:D

    ReplyDelete
  4. Amazing bottle!! Just love it ^^

    ReplyDelete
  5. Kolor ładny, ale nakrętka przebija go tysiąc razy :D

    ReplyDelete
  6. Faktycznie święte opakowanie :) Ale kolor też fajny (chociaz dla mnie taki bardziej na lato:D )

    ReplyDelete
  7. butelka świetna, ale i kolor piękny! :)

    ReplyDelete
  8. O jejku! Butelka boska. Widzę, że nie tylko ja uwielbiam koty. ;)
    Zawartość buteleczki też bardzo ciekawie się prezentuje. : D

    ReplyDelete
  9. to ja poproszę taki lakier, kurcze, tylko mój kot chyba będzie zazdrosny ;-P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...