Monday, 17 October 2011

Make it Golden - Essence

Hello, this is Make it Golden glitter from Essence, layered over gold, metallic, foil Festival of Light (Sensique - another Polish brand). I applied up to 3 coats of Make it golden, this glitter isn't very dense, but it looks alright. I don't know how many coats I'd have to apply if I wanted to wear it without any coloured base. I think it looks the best over gold, it gives a nice effect. It has also some kind of golden sheen/pearl to it, so it's not my favourite look on black or any vampy shade...It may look great and festive on red, I'll check it soon.

                                                                        * * *
Na dziś brokatowy lakier od Essence, nałożony na metaliczny-foliowy złoty Festive of Light, Sensique (najnowsza kolekcja limitowana dostępna w Naturze). Nałożyłam jakieś 3 warstwy glitteru, nie jest zbyt gęsty ale wygląda fajnie. Nie wiem jednak ile warstw musiałabym nałożyć jeśli chciałabym go nosić bez żadnej kolorowej bazy. Wydaje mi się, że najfajniej wygląda na złocie, daje to foliowy efekt. W ogóle Make it Golden ma w sobie też taką złotą mgiełkę/poświatę, więc nie wygląda zbyt dobrze (według mnie) na czarnym czy innym vampowym lakierze...Może też wyglądać świetnie i świątecznie na czerwieni. Sprawdzę to niedługo.




Btw do you like my new whale on the right side of the blog? :D

A nawiasem mówiąc, jak Wam się podoba mój nowy wieloryb po prawej stronie bloga? :D

9 comments:

  1. I almost got this one the other day but put it back on he shelf thinking I had too many glitters already! Thanks for swatching it. And the whale is so cute!

    ReplyDelete
  2. wieloryb jest uroczy<3 a lakier też wpadł mi w oko:D

    ReplyDelete
  3. Fajny lakier :) mam go - kupiłam głównie po to, żeby nałożyć na jakiś granatowy lakier, ale jeszcze nie próbowałam :)
    Wieloryb uroczy :))

    ReplyDelete
  4. Super wieloryb :D złotko też, ale wieloryb je przebija :)

    ReplyDelete
  5. Wieloryb jest przesłodki!!;)
    A lakier super, przyjrzę mu się następnym razem jak będę w Naturze;)

    ReplyDelete
  6. Na bogato!
    Wieloryb jest uroczy!

    ReplyDelete
  7. całkiem ładnie się prezentuje,
    a wieloryb jest taki słooodki (:

    ReplyDelete
  8. Uroczy wieloryb. : D
    Paznokcie także świetnie się prezentują.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...