Wednesday, 5 October 2011

Magic Seaweed

Gee, it's not a proper nail art, I know, but actually I like it that way and I wanted to try something like that for a long time. It reminds me of some fairytalesque, magic seaweed. All it lacks is a glittery, sparkly mermaid, ha! Hope you can all imagine loads of marmaids (camp style rocks)
As a base I used China's Glaze Westside Warrior, H&M's Wanna Pepperoni (kind of mixed together), then Crushed Candy crackle (China Glaze again) and Hello Holo (Essence) at the very top, but a really thin layer.

                                                                    * * *
Jej, wiem, że to nie wzorek z prawdziwego zdarzenia, ale w sumie taki mi się podoba i chciałam spróbować czegoś w tym stylu od dłuższego czasu. Przypomina mi to bajkowe i magiczne fragmenty podmorskich zarośli. :D Jedyne czego tu brakuje to błyszczącej, brokatowej syreny! Mam nadzieję, że widzicie to oczami wyobraźni. Jako bazę użyłam Westside Warrior (China Glaze) i Wanna Pepperoni z H&Mu (wymieszane jakby razem), na to krak Crushed Candy (China Glaze znów) i na sam wierzch Hello Holo (Essence), ale bardzo cienka warstwa.





5 comments:

  1. very cool and it does look like seaweed, I really like it.

    ReplyDelete
  2. Ja choć nie lubię pękaczy to ten mani jest przepiękny! :)

    ReplyDelete
  3. Skałki w wodzie, ewentualnie rafa. Tylko jaskini ze skarbem brakuje ;) Syrenka też byłaby mile widziana ;>

    ReplyDelete
  4. Piękne połączenie kolorów. Świetny mani! ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo magiczne. : D Podoba mi się. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...