Wednesday, 19 October 2011

Jumpy 175 - Vipera

Again, one of my favourite mini nail varnish series...for today, number 175. It's a dusty, warm purple, mauve colour. A lot of people find them boring, but I quite like them and I find them incredibly useful. I always go for such a shade when I'm in a 'what nail polish should I wear to match that outfit?!?' dilemma. I like it, because it's not too crazy but also not as obvious as nude, red, soft pink etc.
It requires 3 coats, but I think it's because of a tiny brush, it just applies thinner coats. 

                                                                           * * *
Znowu jedna z moich ulubionych serii mini lakierów...na dziś numer 175. To taki przybrudzony, ciepły fiolet, mauve (nie mam pojęcia jak określić to po polsku). Wiele osób uważa, że to kompletnie nudziarski kolor, ale ja uważam, że takie lakiery są bardzo przydatne. Szczególnie kiedy mam dylemat w stylu : "co będzie mi pasować do tego ubrania?!". :P Lubię takie kolory, bo nie są zbyt szalone, ale też nie są nudne do bólu jak czerwienie, neutralne odcienie, frenchowe, jasne róże...
Potrzebne są 3 warstwy, ale chyba dlatego, że pędzelek jest mały i siłą rzeczy warstwy są trochę cieńsze.



11 comments:

  1. pięknie u Ciebie wygląda :) też lubię takie kolory, rzadko noszę ale lubię :p

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie wygląda, ja coś nie umiem Jumpikami malować i zazwyczaj mam bąbelki :-(

    ReplyDelete
  3. uwielbiam jumpki :) ten jest śliczny

    ReplyDelete
  4. Bezpieczny, ale gustowny :)
    W dodatku to Jumpy,a ja je wielbię :>

    ReplyDelete
  5. Lubię te mini lakiery. Mam takie dwa białe.

    ReplyDelete
  6. Mam ten odcień i należy do moich ulubionych, na paznokciach wygląda po prostu pięknie! :)

    ReplyDelete
  7. Świetny kolor, w sam raz dla mnie :)

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się kolor. Nigdy nie przepadałam za takimi naturalnymi odcieniami, ale ten mi się spodobał. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...