Monday, 10 October 2011

Chocolate Factory/Fabryka Czekolady

Hi, this is a nail polish from the latest Colour Alike collection. It's a shade number 460, called Chocolate Factory. The shade reminds of dark chocolate indeed, but it also reminds me of glossy, coffee beans mmhm.
I really like how glossy it is, it's also quite opaque - it needs only two thin coats. It is one of my prettiest brown nail polishes and it's going to be one of my favourite vamps this season as well. I hope to get more colours from this series soon, because it is so great (especially metallic green gold and shimmery graphite - hello Chanel). :)


                                                                            * * *
460, Fabryka Czekolady to lakier z najnowszej kolekcji Colour Alike. Oprócz czekolady, ten kolor bardzo przypomina mi błyszczące ziarna kawy. 
Lakier ma świetny, szklisty błysk i dość dobrze kryje - potrzebne są tylko 2 cienkie warstwy. To jeden z moich ładniejszych brązowych lakierów i chyba zostanie jednym z moich ulubionych vampów tego sezonu. Poza tym mam nadzieję, że zdobędę więcej kolorów z tej kolekcji, która jest naprawdę ekstra (szczególnie zielone, metaliczne złoto i drobinkowy grafit - witamy Chanel) :)



8 comments:

  1. otagowałam Cię, zapraszam do zabawy :-)

    ReplyDelete
  2. podoba mi się, nie przepadam za brązami ale ten jest świetny, pewnie przez to, że ma raczej zimny odcień :)

    ReplyDelete
  3. No, to naprawdę ładny, chłodny odcień...na pewno nie przypomina kupy. ;)

    ReplyDelete
  4. Prześliczny. ;) Bardzo ładnie się błyszczy. Nie przepadam za brązami, ale ten mnie urzekł. : D

    ReplyDelete
  5. Cudowny kolor, a ja zarówno kawę, jak i czekoladę uwielbiam :)

    ReplyDelete
  6. piękny jest ten brąz i coraz bardziej mi się podoba (widziałam już swatche na różnych blogach ;))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...