Thursday, 27 October 2011

Cause this is thriller!

Hello,
Another nail art for today. Sorry I'm posting only nail arts lately, (probably you're bored to death already). I'm just a little bit moody and don't feel like reviewing nail polishes. Anyway, this is obviously inspired by Michael Jackson and his Thriller song/video. I just love love love it.

It was a bit difficult to take photos, autumn light isn't the easiest to work with...but I hope it's not that bad!

                                                                             * * *
Na dzisiaj kolejny wzorek...pewnie już zanudzam tymi wzorkami, ale jakoś nie mam nastroju na opisywanie lakierów. W każdym razie, jak mam nadzieję łatwo się domyślić - wzorek inspirowany Michaelem Jacksonem i jego piosenką/klipem Thriller. Uwieeeelbiam cały ten klimat.

 Zdjęcia nie wyszły mi najlepsze, jesienne światło niezbyt rozpieszcza...ale mam nadzieję, że nie jest tak źle.





Oooh and something important: I made a few badges, which you can put up on your blogs. It still needs some work and it's rather beta version at the moment...but I'll keep you posted. Hope you'll find them useful...you can click the page at the very top or just here. Thanks!

                                                                               * * *

Aaach, i coś ważnego: zrobiłam kilka plakietek, które możecie wstawiać na blogi. Muszę nad tym wszystkim popracować i to wersja mocno beta....ale dam Wam znać jak to bardziej ogarnę. Mam nadzieję, że jakieś Wam się spodobały....możecie je znaleźć w zakładce 'Free badges' na samej górze, albo po prostu kliknąć tutaj.




6 comments:

  1. swietne wzorki,bazowy brazowy lakier jest sliczny!

    ReplyDelete
  2. Fajny wzorek :)
    Plakietki też są super na pewno skorzystam:)

    ReplyDelete
  3. świetne! mój ukochany teledysk btw :D

    ReplyDelete
  4. pobrałam sobie kilka plakietek i podlinkowałam do twojego bloga :) bardzo fajny pomysł !

    pilar1899.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Pobrałam jedną z plakietek, jest super :)
    wzorek pomysłowy

    ReplyDelete
  6. Oglądam Twojego bloga, przypadkiem natknęłam się na te paznokcie. Piękne ♥ Jestem wielką fanką, więc są dla mnie szczególnie urokliwe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...