Sunday, 23 October 2011

Bell, Fashion Colour 301

Hello
This is going to be a very short note (I think). I was away and I'm a bit tired and I'm feeling feverish... I thought I'd show you a fun nail polish, which is Bell, Fashion Colour 301. I don't think the photos show the colour properly...it's a bit warmer in real life? Anyways, it reminds me of Christmas tree, wrapping paper and ribbons and basically I can't wait for Christmas. It has kind of metallic finish and it looks way cooler from a distance (just like me. :P)

                                                                            * * *
Hej, to chyba będzie krótka notka (raczej). Byłam na krótkim wyjedzie, więc jestem trochę zmęczona a poza tym chyba znowu się przeziębiłam. W związku z tym wszystkim pomyślałam, że pokażę wesoły lakier, czyli Bell, 301 (Fashion Colour). Niestety zdjęcia nie oddają dobrze koloru...chyba na żywo jest trochę cieplejszy? W każdym razie, przypomina mi choinkę, papier do pakowania prezentów i błyszczące wstążki. Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę już doczekać się świąt. 301 ma takie jakieś dziwne metaliczne wykończenia i wygląda dużo fajniej z daleka (zupełnie tak jak ja. :P )


6 comments:

  1. Fajny, rzeczywiście przypomina już o świętach :)

    ReplyDelete
  2. Piękny lekierek, rzeczywiście dobrze się kojarzy:)

    ReplyDelete
  3. Ech, jak ja chcę już święta. : D Wszystko mi się z nimi kojarzy, ten lakier szczególnie. ;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo zimowy kolor, ładny :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...