Tuesday, 18 October 2011

Aciiid - Models Own

Hello ladies,
Here's the first nail polish that some of you requested a few days ago. This is colour is a bit insane. I cannot say whether it's more green or yellow, I think my mind is playing tricks every time I look at it. Obviously it is something in between green and yellow, but it's not like all these Shrek shades. Oh, and the same time it is bright but not neon. I really like, even though I hoped it would be more yellow.
Application is smooth, it needs two coats. Probably one would be enough, but I prefer thinner coats.

                                                                          * * *
Na dzisiaj pierwszy lakier, o który prosiłyście. Ten kolor jest trochę szalony. Nie umiem określić czy jest bardziej zielony czy żółty. Za każdym razem jak na niego patrzę, mam wrażenie, że mój mózg ma jednak jakąś dysfunkcję i nie odbiera kolorów prawidłowo. Jest to miks zieleni i żółtego, ale nie przypomina tych wszystkich Shrekowych kolorów.  Ach, a poza tym jest bardzo intensywny, ale nie neonowy, ma w sobie coś takiego spokojnego. No nie wiem, dziwak. Bardzo go polubiłam, mimo, że miałam nadzieję na bardziej żółty kolor. Malowanie jest bezproblemowe, wystarczą dwie warstwy, a  nawet i jedna grubsza.



11 comments:

  1. Świetny, taka limonka trochę :)

    ReplyDelete
  2. Uroczy :) Odważny ale bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  3. Też mam tak z niektórymi kolorami, że nie potrafię ich zidentyfikować. Najlepiej mi to wtedy wychodzi przez porównanie z innymi ;)
    Lakier świetny :)

    ReplyDelete
  4. Wystrzalowy kolor.
    Jak dlugo sie utrzymuje?
    Dodaje Twoj blog do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  5. Gos: niestety trwałość to kwestia indywidualna, no i zależy też od wielu czynników. Na mnie większość lakierów MO trzyma się bardzo dobrze, ale nie mogę nic zagwarantować. :>

    ReplyDelete
  6. A już myślałam, że jestem daltonistką, bo też nie mogłam określić koloru. ;)

    ReplyDelete
  7. a zdradzisz gdzie kupujesz lakiery models own?

    ReplyDelete
  8. Galu Anonimie: sklep oficjalny/Asos :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...