Monday, 24 October 2011

24th and stripes!

Hello ladies,
This is something new on my blog. My friend conveyed me a piece of news: Polish nail polish addicts from Wizaz.pl message board decided to create/post  nail art design (on the same theme) on 24th of each month. This month the theme is vertical stripes. 

I must say I really like the date, because I have my birthday on 24th next month, then Christmas starts  and a lot of my friends have their birthdays on 24th...and Jim Parsons! ;)
Anyways, the theme is always supposed to be easy and simple, so that everyone can come up with their own design.

                                                                            * * *
A dzisiaj coś nowego. SpookyNails sprzedała mi newsa: na wizażowym wątku zdecydowano, że 24ego każdego miesiąca będziemy robić/publikować wzorki o danej tematyce. Tematy zdobień mają być jak najprostsze, żeby każdy mógł wziąć w tym udział. W tym miesiącu tematem są pionowe paski.

Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ta data, bo dokładnie za miesiąc mam urodziny, potem są świeta a w dodatku dużo moich znajomych ma urodziny 24...i Jim Parsons! 
 :)



I know I made a very similar nail art some time ago, but I kinda forgot about it...I used slightly different colours and glittery Ruby Pumps (ChinaGlaze) for an extra sparkle.

                                                                            * * *
Wiem, że zrobiłam niedawno podobny wzorek, ale trochę o nim zapomniałam...tym razem użyłam trochę innych kolorów, no i błyszczącego Ruby Pumps dla większego błysku (ChinaGlaze)

9 comments:

  1. oj to przegapiłam, ale może jutro jakiegoś pasiaka stworzę :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne, moje paski u prawej ręki wyglądałyby pewnie jak po przejściu tornada. ;)

    ReplyDelete
  3. A mi się strasznie takie paseczki chaotyczne podobają. Super są! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...