Monday, 5 September 2011

Wibo, Rose scented polish, 8

For today I've got a pink, rose scented nail polish, Wibo nr 8. The colour is neutral baby pink (not warm, not cold - according to my colour percpetion, that is). Application is alright, between 2-3 coats, depending on skills. The cool thing is that it really smells of roses and it lasts long, so it's not for people that hate rose scent. I'm personally in love with those dusty, old, powdery scents (I would say it also matches girly, retro bottle, it's so old school). I was really happy to get this one, especially because they're inexpensive. I think it's a very decent nail polish for that price. In the sea of nail polish that I've got, I find them distinctive in a way (even though the colours are really classic, but always useful).
 
                                                                         * * *
Na dzisiaj różowy, pachnący różami lakier Wibo, nr 8. Kolor to taki neutralny dziecięcy róż (ani zimny ani ciepły - oczywiście moja percepcja kolorów może być zachwiana). Maluje się całkiem w porządku, od 2-3 warstw, zależy od umiejętności i wprawy. Fajne jest to, że lakier naprawdę pachnie różami i zapach trzyma się długo, więc odradzam zakup osobom, które nie cierpią różanego zapachu. Osobiście uwielbiam takie duszące, zakurzone, stare i pudrowe zapachy (poza tym uważam, że pasują do takiej dziewczęcej retro butelki). Bardzo lubię te lakiery, szczególnie dlatego, że są niedrogie a całkiem w porządku. W morzu lakierów, które mam te i tak się jakoś wyróżniają, mimo, że kolory są raczej klasyczne, ale w sumie zawsze przydatne.



7 comments:

  1. o, chce go. ja nieróżowa chce go. muszę sobie sprawic:)

    ReplyDelete
  2. ja wielbie nr 2 ;D Ale ta 8 też jest cudniasta ;D

    http://guinessi.blogspot.com/2011/07/wibo-pachnacy-rozany-nr2.html

    ReplyDelete
  3. cudowny! chyba jutro się po niego wybiorę ;)

    ReplyDelete
  4. Śliczny jest ten kolorek, ale na moich paznokciach nie wygląda w stu procentach dobrze :(

    ReplyDelete
  5. sliczny! wyglada tak mega kremowo:D! ja mam z tej kolekcji tylko jeden kolor;) ale moze uda mi sie upolowac jeszcze jakis:D

    ReplyDelete
  6. też go mam, z resztą z tej kolekcji mam ich chyba 6.
    Jestem zdania, że są w ponadczasowych kolorach i zawsze się przydadzą ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...