Wednesday, 28 September 2011

Wibo 344, Express Growth

A new shade from Wibo's Express Growth series, number 344. It's a shade which I would describe as pale olive/khaki, but it's not a pastel nail polish (I hope you can tell from the photos). It seems I'm really into weird greens this autumn/late summer and I must admit I quite like this shade, even though it's not the prettiest nail polish. Most probably ugly is the new beauty this season. Wibo is an inexpensive brand but I really like their brushes and application is usually very smooth (this time too). I applied 3 coats (it usually looks better in the photos), but 2 would be enough.


                                                                             * * *
Nowy kolor Wibo, numer 344 z serii Express Growth. Odcień to taka dość blada oliwka/khaki, ale to na pewno nie pastelowy lakier (mam nadzieję, że widać to na zdjęciach). Wygląda na to coraz częściej kupuję takie dziwne zielony odcienie na jesień/lato. Muszę przyznać, że podobają mi się takie potworkowe, niezbyt ładnie zielenie...chyba brzydota będzie ładna w tym sezonie. ;) Wibo to tania firma, ale mają naprawdę fajne pędzelki i malowanie nigdy nie sprawiało mi problemów (tym razem też). Nałożyłam 3 warstwy (bo zwykle to wygląda lepiej na zdjęciach), ale 2 spokojnie wystarczą.







BTW, feel free to follow my blog on Facebook, it gets updated quickly unlike Blogger (my posts are always delayed these days, really upsetting...so click here if you want to stay tuned!

Aha, jeśli macie ochotę być na bieżąco, to polubcie mój blog na Facebooku, tam dużo szybciej pojawia się info o nowej notce niż na Bloggerze (ostatnio ciągle mam kilkugodzinne opóźnienia...a więc jeśli chcecie, klikajcie tutaj)

5 comments:

  1. Wydaje mi się, że warto...nietypowy kolor, dobra cena. ;)

    ReplyDelete
  2. I love the colour! I have a Wibo Express Growth on my nails too today, hehe. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...