Tuesday, 6 September 2011

Pretty in Papaya, Revlon

Hello,
A pretty, scented red which I got from Sabbatha (www.spookynails.com), called Pretty in Papaya, Revlon. Many descriptions claim it's a reddish orange, but honestly, I cannot see much orange in it, I'd call it red, which is quite neutral, but rather warmer than cooler. It's always quite difficult to describe reds for me. I also love them in the bottle, they always look lovely on nails but I find them utterly boring. Still, I cannot stop myself from getting some reds from time to time, ha!
The smell is lovely, sweet and not overpowering. It's a bit sheer, I applied 2 coats but I think 3 would be better for swatches.

                                                                       * * *
Ładny, pachnący lakier, który dostałam od Sabbathy (www.spookynails.com), Pretty in Papaya, Revlon. Kilka opisów w sieci głosi, że to czerwonawy pomarańczowy - ale tak szczerze, nie widzę zbyt wiele pomarańczowych tonów w tym lakierze, dla mnie to po prostu czerwień i to dość neutralna, ale raczej cieplejsza niż chłodna. Zawsze trudno opisać mi czerwone kolory. Poza tym lubię je w butelkach, super wyglądają na paznokciach ale zawsze wydają mi się taaaaakie nudne. A mimo to, nie mogę się powstrzymać i ciągle jakieś kupuję ;)
Zapach jest fajny, słodki, ale delikatny i niezbyt męczący. Lakier jest trochę żelkowaty, nałożyłam 2 warstwy, ale na zdjęciach 3 wyglądałyby chyba lepiej.




Mhmmm, I love scented nail polishes! I wish there were more of them <3

4 comments:

  1. a na mnie papaja jest bardziej pomarańczowa niż czerwona ;)

    ReplyDelete
  2. this is a pretty red, leaning orange from what I can tell but very flattering on you

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...