Sunday, 18 September 2011

Orange and Orange

Hello,
A quick comparison between Polish nail polishes, both from Wibo. Firsty Wibo from Express Growth series...Sadly I can't be certain what the number is as it came off (or never been there), according to my research it might be 328. It looks much softer in the bottle than on the nails, but it 's still quite cool. The shade is not really peach/coral nor orange, a bit neon...a very unique shade, I'd say.  Sometimes it looks neon, sometimes it looks much softer. It's a bit jellish so I applied 3 coats. I love the shine it has.


                                                                   * * *

Szybkie porównanie lakierów polskiej firmy Wibo. Najpierw Wibo z kolekcji Express Growth...niestety nie jestem pewna numery, bo się starł (albo nigdy go tam nie było)...zrobiłam mały research i bardzo możliwe, że to 328. W butelce wygląda na bardziej stonowany niż na paznokciach, ale mimo to jest całkiem fajny. Nie do końca brzoskiwniowy/koralowy ale też nie typowo pomarańczowy, trochę neonowy...no dość nietypowy kolor tak naprawdę.  Czasem wygląda dość neonowa, a czasem bardzo delikatnie. Jest trochę żelkowaty, więc nałożyłam 3 warstwy. Świetnie błyszczy.


Now comparison! A very weird thing happens when I put 328 next to no. 3 from rose series - it becomes even more vivid and orange. Strange. Still, there's a difference between them, 328 is softer and less bright, juicy. And it doesn't smell of roses. ;)

                                                                            * * *
A teraz porównanie! Dziwna sprawa, ale 328 obok 3 z serii różanej robi się jeszcze bardziej jaskrawy i pomarańczowy. Dziwne, dziwne. Ale mimo tego jest różnica między nimi, 328 jest delikatniejszy, mniej soczysty, mniej pomarańczowy. No i nie pachnie. ;)




no 3, Express Growth 328

L-R: 328, 3, 3, 328
Follow my blog with Bloglovin

9 comments:

  1. 328 chyba bardziej mi się podoba. Lubię pomarańczowy kolor, ale raczej nie w takim wydaniu ;)

    ReplyDelete
  2. pachnący mam i jestem zadowolona, ale ten 328 ma taaaki ładny odcień, że chyba się na niego skuszę:)

    ReplyDelete
  3. 328 ładniejszy - mniej wpada w pomarańcz. Podoba mi się ten kolorek

    ReplyDelete
  4. u ciebie one tak ladnie wygladaja a u mni blah :<

    ReplyDelete
  5. Bardziej podoba mi się Express Growth ;) Chociaż i ten z kolekcji różanej ma fajny kolor ;)
    Dodaję do obserwowanych ;)
    Zapraszam do mnie
    Leila

    ReplyDelete
  6. Posiadam tę różyczkę ale jak dla mnie ładniejszy ten express growth :)

    ReplyDelete
  7. Obydwa wyglądają świetnie na Twoich paznokciach :)
    Mi bardziej podoba się 328.

    ReplyDelete
  8. Też chyba wolę 328, mam tylko nadzieję, że to ten numer naprawdę! Ale w sumie łatwo go poznać, bo Wibo nie ma jakoś dużo pomarańczowych

    Sabbatha - bo te różane nie wyglądają jakoś ekstra w butelkach, na paznokciach są ładniejsze, chociaż kolory i tak normalne, ale przydatne. ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...