Saturday, 17 September 2011

NOTD: French French French


Hello ladies!
I damaged one of my nails again (and again the same one). I didn't really feel like painting my nails or preparing any swatches...Apart from that, I moved back home and had a bit of cleaning/unpacking going on. So, in the end I came up with a brand new French mani (alright, I know it's not innovative). It's a super quick mani. Just one coat of a French/nude nail polish (I used Colour alike no. 15) and some thicker nail polish for tips (I went for Forget me Not, Catrice) and a thin layer of top coat.

                                                                         * * *
Znowu uszkodziłam sobie paznokieć (i znowu ten sam), więc nie miałam ochoty malować paznokci ani robić żadnych swatchy...Poza tym, właśnie znów się przeprowadziłam i miałam na głowie rozpakowaywanie, sprzątanie i tak dalej. Ostatecznie zrobiłam nową wersję Frencha z bardzo wąską końcówką (no dobra, wiem, że nie jest odkrywczy). To bardzo szybki manicure, wystarczy jedna warstwa lakieru do Frencha/nude (ja użyłam Colour Alike nr 15) i czegoś gęstszego na końcówki (Forget me Not, Catrice) i cienką warstwę top coatu.


Daylight/ Światło dzienne
Sunlight/ Słońce
Sunlight/ Słońce
Follow my blog with Bloglovin

9 comments:

  1. Masz bardzo ładny kształt płytki paznokcia :) mnie się ciągle łamią paznokcie ;/
    Przy okazji zapraszam do mnie: http://le-nasty.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie:)

    ReplyDelete
  2. Biedny pazurek. Nie pomyślałabym żeby Forget me Not do frencha użyć. Ciekawie to wygląda :)

    ReplyDelete
  3. No biedny. :) Raz ciachnęłam nożem, teraz przycięłam zamkiem jak mierzyłam buty w sklepie...jestem naprawdę człowiekiem specjalnej troski, a paznokcie mam bardzo mocne. ;p

    ReplyDelete
  4. Bardzo Ci pasuje ten manicur. Jest taki śliczny :)

    ReplyDelete
  5. Gorgerous combo, mind if I steal it? ;)

    ReplyDelete
  6. Not at all lackynails :) Thank you!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...