Thursday, 29 September 2011

Just another nail art

Hello
I think I'll post more nail art photos soon...Maybe a nail art week? I have a couple of them to show you and I'll do my best to work on some more tomorrow and during the weekend. So keep your fingers crossed and feel free to let me know if you liked this idea at all. For this nail art I used a pastel blue as a base, then I applied darker shade/jelly teal (not really visible in the photos) with a regular tissue. Plus white dots with dotting tool and top coat. Hope you like it.

                                                                  * * *

Chyba napiszę więcej notek z jakimiś wzorkami...może zrobię wzorkowy tydzień? Mam kilka już gotowych do pokazania, a juro i w weekend spróbuję zrobić wiecej. A więc trzymajcie za mnie kciuki i dajcie mi znać, czy sposobał Wam się w ogóle taki pomysł. 
Żeby zrobić ten nail art użyłam pastelowego niebieskiego jako bazę, później zwykłą chusteczką nałożyłam ciemniejszy odcień/jelly teal (którtego za bardzo nie widać na zdjęciach). A na koniec białe kropki zrobione sondą, no i top coat.


8 comments:

  1. proste ale efektowne, ja to nawet kropek nie umiem porzadnie zrobic :P

    ReplyDelete
  2. uwielbiam kropki na paznokciach=)

    ReplyDelete
  3. kolejne sliczne paznokcie :) ale mi sie te kropki podobaja :)

    ReplyDelete
  4. bardzo fajnie wyszło, jak kropeczki na niebie :)

    ReplyDelete
  5. Ładne i subtelne zdobienie ;)
    To czekamy na wzorkowy tydzień ;d

    ReplyDelete
  6. delikatne zdobienie :) bardzo sympatyczne :)

    ReplyDelete
  7. u mnie dziś też kropeczki :)
    Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  8. Urocze :)
    Ja jestem na tak dla pomysłu ze wzorkami :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...